Jön az Audi legerősebb sportkombija, az RS6 GT
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.
Érkezőben a négykarikás gyártó még az RS 6 performance-nál is potensebb újdonsága.
Itt a megoldás azok számára, akik szedán kivitelben állítanának be a garázsukba egy méregerős RS6-ot.
Itt a megoldás azok számára, akik még az RS6 Performance produkciójával sem feltétlenül elégedettek.
A négykarikás ingolstadti gyártó nagyobb turbóval növelte meg a teljesítményt, ami mellé csökkentett tömeg társul.
A teljes értékű családi autóként is használható sportkombi alig több mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A benzines világ egyik legkomolyabb autója hamarosan villanyváltozatot kap.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Magyar designer vázolja fel számunkra, hogy milyen lenne a BMW 5-ös széria legsportosabb modelljének Touring kivitele.
Valakinek túl agresszív volt a full fekete fényezés.
A legfrissebb Audi izomkombit 1010 lóerőre tuningolták.
Ez a tágas csomagtartójú négykarikás úgy gyorsul állóhelyzetből 100-as tempóra, hogy azt nagyon sok kétszemélyes sportkocsi megirigyelné.
Ez a praktikus családi autó adott esetben akár sportkocsikat megszégyenítő menetdinamikára is képes, és már hazai ára is van.
Ki mondta, hogy 2019-ben ne lehetne méretes csomagtartós hamisítatlan családi sportkocsit gyártani?
Ezzel a puttonyos Audival a hétvégi bevásárlás és az autópályán történő száguldás egyaránt könnyű feladat.
Ebbe a Ferrarikat és Lamborghiniket megszégyenítő kocsiba egy komplett család befér csomagokkal együtt.
A fiatal herceg eladósorba bocsátotta igen komoly végsebességű Audi kombiját.
Lássuk, hogy a brit kollégák szerint melyik szuperjárgány présel bele bennünket jobban az ülésbe.
A praktikus családi autóként is használható modell bőven 3 másodperc alatt tudja le a 0–100-as sprintet.
A 242 ezer eurós áron még a lényegesen erősebb forint/euró árfolyam sem sokat segítene.
A sofőr a lelket is kitaposta a 750 lóerős autóból, kár, hogy mindezt egy közúton tette.