Az Audi megmutatja, milyen lesz az A8 elektromos utódja
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
Erősebb motort, ültetett futóművet és egyedi felniket kapott a kompakt szabadidőautó.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
A férfi november 1-jéig csak engedéllyel hagyhatja el a lakhelyét.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
Ilyen az, amikor egy alaposan feltuningolt sportautó rászabadul egy sebességkorlátozás nélküli útszakaszra.
Ha kell, kőkemény sportkocsikat megszégyenítő módon vadássza le egymás után a kanyarokat, és ha kell, az úthibákat finoman kirugózva halkan szállítja a családot, a csomagokat és akár a kutyát is. Skizofrén sportkombi, ami ráadásul nem is feltétlenül fogyaszt sokat.
Négyezer fiatalt kérdeztek meg, hol dolgozna szívesen. 54 százalékuk multinál helyezkedne el, de nagyon sokan saját vállalkozás indításán gondolkodnak.
Áttérnének a csak akkumulátoros hajtású modellekre.
A legendás 5 hengeres turbómotor visszatér és a korábbiaknál is erősebbnek ígérkezik.
A praktikus német prémium autó kevesebb mint 3 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A messze 500 lóerő feletti olasz szupersportkocsi eddig kevés kilométert hagyott maga mögött.
A négykarikás divatterepjáró teljesítményben feljött a Lamborghini Urus szintjére.
Ezzel a kis SQ2-essel minden korábbinál dinamikusabb vezetési élményben lehet részünk.
Az alaposan felpaprikázott újdonság csúcsnyomatéka a 700 Nm-t is meghaladja.