Előre jelzik majd a csúszós útszakaszokat az Audik
Hasonlóan más közösségi alapú szolgáltatáshoz a járművek menetbiztonsági rendszereiből érkező adatokat fel lehet használni például arra, hogy előre figyelmeztessék a többi autót.
Hasonlóan más közösségi alapú szolgáltatáshoz a járművek menetbiztonsági rendszereiből érkező adatokat fel lehet használni például arra, hogy előre figyelmeztessék a többi autót.
A valaha készült legerősebb sorozatgyártású Audi már Magyarországon is elérhető.
Alig pár hete volt a világpremierje az elektromos sportlimuzinnak, az az e-tron GT-nek, amely most a forgalomban is megmutatta mire képes.
A gépátvételre az Alfredo Di Stéfano stadion parkolójában került sor.
A Q5, az A6 és az A7 zöld rendszámos új változatai az eddiginél nagyobb, akár 91 kilométeres elektromos hatótávval rendelkeznek.
A kétféle változatban kapható 4,99 méter hosszú elektromos autó hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
A Q2 crossover legerősebb sportváltozata 14 millió forint feletti áron debütál.
180 legyártott példányt követően nyugdíjba vonult az elsőgenerációs modell és megérkezett a második nekifutás.
A hivatalos premierje csak február kilencedikén lesz.
Itt a megoldás azoknak, akik túl gyengének találják a 600 lóerős RS Q8-at.
A hatalmas nyomatékú gázolajos motorral szerelt divatterepjáró alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
A négykarikás német gyártó közel 9 évtized után támaszthatja fel a patinás luxusmárkát.
Rég nem látott gonddal küzdenek világszerte a járműipari cégek: nincs elég chip, márpedig az nélkülözhetetlen a négy kereken guruló számítógépekhez. Nagyon úgy tűnik: elszámolta magát az autóipar, és felülbecsülte a koronavírus-járvány miatti visszaesést. A háttérben pedig felsejlenek az eddig nem kimondottan vetélytárs cégek, mint az Apple, a Sony vagy a Microsoft.
Kifogyott az elektronikai alkatrészekből az ismét lendületbe jött autóipari termelés.
A mintegy 100 lóerős extra teljesítmény felára 4,4 millió forint.
A német prémiumgyártó zászlóshajó kategóriás szedánja négy év után frissítésen esik át.
A dohai garázs, amelyben ez a kocsi helyet kapott tartalmaz néhány komoly autót.
Az Audi vezérigazgatója szerint az autóipari cégek túlélik a válságot, a vendéglátóipari cégek nem. A VW-konszernnek az évtized közepére korlátozottan önvezető, 2040-re teljesen önvezető autói lesznek.