Semmi allroad, városjáró az Audi újdonsága az A1 Citycarver
Az Audi bemutatta az A1 Citycarvert egy szupermini-kategóriás szabadidőautót.
Az Audi bemutatta az A1 Citycarvert egy szupermini-kategóriás szabadidőautót.
Az Audi egy kompakt SUV-coupéval jött ki, megjelent az Audi Q3 Sportback.
Elindul az úgynevezett E-transzformáció projekt, amelynek keretében új műhely és irodaépület is épül. A fejlesztés összesen 41 milliárd forint, amihez a magyar állam 6,4 milliárd forint vissza nem térítendő támogatást ad.
Olyan erővel húz, mint egy gőzmozdony, elképesztően gyors, nem fogyaszt túl sokat, és adott esetben egy komplett család is belefér a csomagokkal együtt. Kipróbáltuk az új dízelkorszakot nyitó S4-es Audit.
Az RS3 eddig sem szenvedett erőhiányban, most azonban minden korábbinál potensebb lett.
A kompakt SUV kategóriás SQ2 most már olyan erős, mint egy Porsche 718 Boxster S sportkocsi.
Ennek az utasait minden körülmények között megvédő különleges Audinak még füstgép is található a fedélzetén.
A luxusautóból pickupot készítettek a szorgos kezek, ráadásul alig néhány nap leforgása alatt.
Az ingolstadti gyártó luxusszedánja egy duplaturbós V8-as motorból nyeri az erejét.
A több mint 400 lóerős teljesítményű autóba a komplett család és rengeteg csomag is befér.
A négykarikás logójú gyártó divatterepjárója változatlan méret mellett az eddiginél sokkal modernebb technikát vonultat fel.
Az újdonság hajtásláncában villanymotor is található, ennek ellenére zöld rendszámot nem kaphat az eddigi legerősebb Q8-as.
Az A6-os Audi enyhén terepjárós kivitele nem jön zavarba akkor, ha lehajtunk vele az aszfaltozott utakról.
A négykarikás német gyártó az elkövetkezendő években több tucat elektromotoros új modellt dob piacra.
Az e-tron sportosra hangolt változatát a jelek szerint már javában tesztelik a Nordschleifén.
Valószínűleg a következő évben már kapható is lesz a sportos elektromos autó, amely öt másodperc alatt éri el a százas tempót.
Ezért a szélsebes sportkupéért felesleges befáradni valamelyik négykarikás kereskedésbe, mert ott nem lehet megrendelni.
Az egymással szemben nyíló ajtók nagyon elegáns beszállást engednek hátra, de mégsem elterjedt, mert sokkal kevésbé biztonságos, mint a hagyományos nyitás.
Több mint húsz évig volt a piacon a 2+2 üléses sportkupé, majd a roadster, amelyeket a kezdetektől fogva nálunk szereltek össze.
Az utolsó pillanatban meghiúsult a korábban biztosra vett szponzorcsere.