Teljes pályás európai letámadás a Tesla ellen, mutatjuk a nagyágyúkat
A hagyományos értelemben vett autógyártást képviselő cégek ha kicsit késve is, de igen hathatós ellencsapásokat indítanak a villanyautós amerikai vállalat ellen.
A hagyományos értelemben vett autógyártást képviselő cégek ha kicsit késve is, de igen hathatós ellencsapásokat indítanak a villanyautós amerikai vállalat ellen.
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
Mivel a Real Madrid egyik főszponzora régóta az Audi, a csapat játékosai évről évre új autókat kapnak, és ez idén sincsen másként.
Közel 300 lóerővel és kék villogóval már lehet haladni, ha nagyon kell.
A vezérigazgató úgy fogalmazott, hogy "itt-ott felszedtünk magunkra egy kis zsírt".
Kár, hogy erre nem lehet kiügyeskedni a két és félmilliós támogatást, mert micsoda kuriózum.
Vázoljuk, hogy milyenre sikeredett a négykarikás német prémiummárka első tisztán elektromos szedánja.
Mutatunk néhány olyan autót, amelyekre polgárpukkasztó áruk, méretük és teljesítményük ellenére is támogatást ad az állam.
A Q3 és a Q5 közé érkezett modell meghajtásáról 100 százalékban elektromos rendszer gondoskodik.
Húsz éve jelent meg a 2+2 üléses sportkupé és majd a roadster, amelyet a kezdetektől fogva nálunk szereltek össze.
Az fura, hogy mint bajor cég, a BMW eddig soha nem próbált befektetni a müncheni Bayernbe.
A Q4 e-tron egy kompakt kategóriás elektromos szabadidő-autó, amely 2020-ban már gyártásba kerül.
Megerősödtek a munkavállalók: van, ahol már a sztrájkfenyegetés is elég volt a béremeléshez, akadt, ahol le kellett állni a munkával, de a tárgyalásos megoldásra is láttunk példát. Igaz, vannak esetek, amikor nem működik a nyomásgyakorlás.
Olyan vezetők kellenek, akik maguk is voltak munkások.
Az Audinál jelentős megtakarítási tervekkel álltak elő, közölte egy interjúban a márka vezetője, Bram Schot. A legfontosabb pontok: milliárdos megtakarítások és még nagyobb hangsúly Kínán.
Igaz, hogy a színe kicsit olyan, mint egy műanyag játék dömpernek, de ennek nem érdes az útjába állni.
Az ingolstadti gyárban, amelyben az Audi A4-es, A5-ös is készül, megszűnik a jól fizető esti műszak.
Az ingolstadti gyártó két új erőforrás variánst leplezett le tavaly debütált 5 méteres SUV modelljéhez.
A négykarikás német prémiumgyártó Genfben tárja a nagyközönség elé legújabb tisztán elektromos hajtásláncú modelljét. Ami kívül kicsi, belül nagy.
Ez a német prémium autó elsősorban nagy teljesítményéről, vállalható fogyasztásáról, illetve méretes csomagteréről ismerszik meg.