Simán megy az Autobahnon 300 felett a legkisebb RS Audi, amit megpiszkáltak – videó
Nem is valami "egyszer kibírja" tuningot kapott ez az Audi, hanem olyat, amelyre garanciát vállal a fejlesztőcég.
Nem is valami "egyszer kibírja" tuningot kapott ez az Audi, hanem olyat, amelyre garanciát vállal a fejlesztőcég.
Az ingolstadti gyártó leleplezte bestseller modelljének felfrissített kiadását, a szedán és kombi változatban elérhető új A4-est.
Vázoljuk, hogy a hatótáv tekintetében eminens elektromos autókkal maximum hány kilométert lehet megtenni egy feltöltéssel.
A szakadó esővel átáztatott, fagyosan hideg szombat után ma végre előkerülhettek a Hankook slick versenygumijai.
Felkerestük a Német Túraautó Bajnokság 2019-es szezonjának nyitóhétvégéjét. Vázoljuk, hogy milyen mostantól a V8-as motorokkal szakító és 1987 után újból felturbózott sorozat - szinte csak a Hankook gumi maradt változatlan.
A négykarikás német prémiumgyártó csúcsmodellje egy újabb trükköt vet be az utasok védelme érdekében.
Európában mostantól csak erős és takarékos gázolajos egységgel rendelhető a sportos német szedán és kupé.
A négykarikás német prémiumgyártó azt vázolja számunkra, hogy körülbelül milyen lehet az A2-es fejlett önvezetéssel felvértezett utódja.
A székesfehérvári esetre nincs épeszű magyarázat.
Az értékesítés olyan, mint a háború, a vevőknek vannak fenntartásaik, amit az eladóknak le kell győznie.
A négykarikás logós német gyártó újdonságai összesen három karosszéria változatban és csak dízelmotorral érhetők el.
Nincs mese, jönni kell a BMW X7 és a Mercedes-Benz GLS konkurensével.
A tuning-szakemberek nemcsak a motorhoz nyúltak hozzá, hanem a külcsínt is agresszívabbá tették.
Az egy ideje már hazánkban is kapható divatterepjáró hatótávolsága egyelőre még nincs a Teslák szintjén.
A dél-koreai gyártó által leleplezett hétköznapi személyautóban összesen három érintésérzékeny panel található.
A "kicsi a bors, de erős" kategóriás divatterepjáró magas építése ellenére is igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Közel 300 lóerővel és kék villogóval már lehet haladni, ha nagyon kell.
A vezérigazgató úgy fogalmazott, hogy "itt-ott felszedtünk magunkra egy kis zsírt".
Kár, hogy erre nem lehet kiügyeskedni a két és félmilliós támogatást, mert micsoda kuriózum.