Zwickauban Trabant helyett már a legmodernebb elektromos VW készül
Megkezdődött a gyártó első igazi villanyautójának sorozatgyártása, az ID.3 hamarosan a kereskedésekbe is megérkezik.
Megkezdődött a gyártó első igazi villanyautójának sorozatgyártása, az ID.3 hamarosan a kereskedésekbe is megérkezik.
Energiaipari cégek és autógyárak állnak a HVG Top 500 listájának élén.
A külügyminiszter már tudja, hány motor fog készülni a győri gyárban.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
Az Audi győri gyárában 1200 fős létszámcsökkentés van folyamatban oly módon, hogy a határozott idejű szerződéseket nem hosszabbítják meg.
Megérkezett Magyarországra a német gyártó plugin hibrid hajtásláncú új középkategóriás divatterepjárója.
A hatalmas kerekeken gördülő kombi Audi egyrészt fenemód gyors, másrészt egy komplett család elfér benne csomagokkal együtt.
Az Audi 15 milliárd eurós (5025 milliárd forint) költségcsökkentési programot hajt végre 2022-ig - mondta a német autógyártó társaság vezetője a Frankfurter Allgemeine Zeitungnak (FAZ). A lap keddi összeállítása szerint a megszorítások főleg a vállalat két hazai gyárát érinthetik.
A Q5-ös és Q7-es divatterepjárók, valamint az A7-es és A8-as szedánok után most itt az A6-os tölthető hibrid változata.
Ez a négykarikás ötajtós járgány egyrészt iszonyatosan megy, másrészt adott esetben igen keveset fogyaszt.
Az Audi kétszer vásárolt a bővítéséhez, egyszer egy projektcéget, amelyik rendezte a földügyletet is, majd később földterületet is vettek, de annak eladóját nem nevezték meg.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
Hivatali visszaélés miatt tett feljelentést a civil szervezet. Szerintük alapos okkal feltételezhető, hogy az Audi-földek eladásakor Borkai Zsolt ügyvéd barátja bennfentes információ birtokában vásárolta meg a termőföldterületeket.
A német luxusszedánnak minden adottsága megvan ahhoz, hogy hazánkban élvezhesse a zöld rendszám előnyeit.
A négykarikás gyártó méretes divatterepjáróját plugin hibrid technika hivatott tisztább működésűvé és alacsonyabb fogyasztásúvá tenni.
A Volkswagen csoport legdrágább fejlesztéseit egyszerűen felkínálja a konkurenciának.
Ha akarjuk tágas csomagtartójú családi autó, és ha akarjuk akkor egy kőkemény sportkocsi a négykarikás gyártó újdonsága.
Az újdonság 5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, miközben a gyári fogyasztási értéke 6,2 liter gázolaj 100 kilométerenként.
A Volkswagen-csoport szeretné a márkáit jobban elkülöníteni egymástól.