Szijjártó: Rekordot fut idén a győri Audi – a cég hallgat
A külügyminiszter már tudja, hány motor fog készülni a győri gyárban.
A külügyminiszter már tudja, hány motor fog készülni a győri gyárban.
Az Audi győri gyárában 1200 fős létszámcsökkentés van folyamatban oly módon, hogy a határozott idejű szerződéseket nem hosszabbítják meg.
Megérkezett Magyarországra a német gyártó plugin hibrid hajtásláncú új középkategóriás divatterepjárója.
A hatalmas kerekeken gördülő kombi Audi egyrészt fenemód gyors, másrészt egy komplett család elfér benne csomagokkal együtt.
Az Audi 15 milliárd eurós (5025 milliárd forint) költségcsökkentési programot hajt végre 2022-ig - mondta a német autógyártó társaság vezetője a Frankfurter Allgemeine Zeitungnak (FAZ). A lap keddi összeállítása szerint a megszorítások főleg a vállalat két hazai gyárát érinthetik.
A Q5-ös és Q7-es divatterepjárók, valamint az A7-es és A8-as szedánok után most itt az A6-os tölthető hibrid változata.
Ez a négykarikás ötajtós járgány egyrészt iszonyatosan megy, másrészt adott esetben igen keveset fogyaszt.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
A német luxusszedánnak minden adottsága megvan ahhoz, hogy hazánkban élvezhesse a zöld rendszám előnyeit.
A négykarikás gyártó méretes divatterepjáróját plugin hibrid technika hivatott tisztább működésűvé és alacsonyabb fogyasztásúvá tenni.
A Volkswagen csoport legdrágább fejlesztéseit egyszerűen felkínálja a konkurenciának.
Ha akarjuk tágas csomagtartójú családi autó, és ha akarjuk akkor egy kőkemény sportkocsi a négykarikás gyártó újdonsága.
Az újdonság 5 másodperces 0-100-as gyorsulásra képes, miközben a gyári fogyasztási értéke 6,2 liter gázolaj 100 kilométerenként.
A Volkswagen legnagyobb divatterepjárója már nemcsak V6-os, hanem akár V8-as dízelmotorral is elérhető.
A kompakt divatterepjáró legújabb kiadása alig 4,5 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Az SQ8 eddig sem szenvedett erőhiányban, mostantól azonban kis túlzással élve akár egy hegyet is el lehet vontatni vele.
Az Audi kétszer vásárolt a bővítéséhez, egyszer egy projektcéget, amelyik rendezte a földügyletet is, majd később földterületet is vettek, de annak eladóját nem nevezték meg.
Hivatali visszaélés miatt tett feljelentést a civil szervezet. Szerintük alapos okkal feltételezhető, hogy az Audi-földek eladásakor Borkai Zsolt ügyvéd barátja bennfentes információ birtokában vásárolta meg a termőföldterületeket.
A Volkswagen-csoport szeretné a márkáit jobban elkülöníteni egymástól.