Már éppen ünnepeltek a határon, amikor elkaptak egy lopott Maseratit, erre jött az a gyanús BMW...
A lopott olasz luxusautó után ugyanis befutott egy ritka BMW is. A két autó értéke közel 80 millió forint.
A lopott olasz luxusautó után ugyanis befutott egy ritka BMW is. A két autó értéke közel 80 millió forint.
A bajor gyártó kínálatában eddig még sosem volt ennyire erős sorozatgyártású soros 6 hengeres motor.
A rekorderős motorral szerelt, retró hangulatú 3.0 CSL-ből Magyarországra is érkezik egy darab.
Ez az új BMW M4 még a méregdrága 3.0 CSL-nél is erősebb, de azért létezik nála is potensebb kivitel.
Kicsit könnyebb, némileg erősebb és sokkal drágább, mint egy M4 Competition. Igen, ez az új M4 CSL, mely erősen limitált szériás bajor sportkupéból néhány példány Magyarországra is érkezett – jövünk minden részlettel.
Az M4 CSL több szempontból is igen különleges járgány, a hátsó lámpatestei pedig konkrétan világújdonságnak számítanak.
A sokáig a luxus Lanciák számára fenntartott finom Alcatara-szövet, mára a prémium márkák alapkárpitjává vált.
Itt a megoldás azok számára, akik még az M4 Competitiont sem találják elég erősnek és gyorsnak.
Az összkerékhajtással felvértezett M4 Competition kiváló köridőt produkált a Nordschleifén.
Ezzel a nyitható tetejű bajor sportkocsival igazi élmény lehet levadászni a kanyarokat.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M4 Competitionnel sem maximálisan elégedettek.
Most már azok is lecsaphatnak a bajor széria szupersportos modelljeire, akiket eddig esetleg a hátsókerék-hajtás vagy a fixen zárt tető riasztott el a vásárlástól.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
A szupergyors újdonság fém- helyett könnyebb vászontetőt kapott.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
A bajor gyártó már javában teszteli a kupé fogyókúrára fogott sportosabb változatát.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.