750 lóerős hibrid lehet az új BMW M5
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
A következő M5-ös sportszedán hajtásláncában várhatóan már villanymotor is lesz.
Az autóval együtt egy sok ezer font értékű csomagot is eltulajdonítottak a tolvajok.
750 lőerős hibridként debütálhat a várhatóan az amerikai spartanburgi gyárban készülő X8-as modell csúcsváltozata.
Érkezik a 7-es sorozat és az 5-ös BMW elektromos változata is.
A hidrogénnel tankolható szabadidő-autót elsőként a Müncheni Autószalonon lehet majd mozgásban látni.
A bajor gyártó alig egy év után felvarrta az elektromos SUV ráncait.
A típusból eleve nagyon kevés készült, az ilyen szerény futásteljesítményű példányok pedig olyan ritkák, mint a fehér holló.
A 4,78 méter hosszú bajor sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A fényhidas biztonsági autó 544 lóerős teljesítményű és szinte teljes csendben képes suhanni.
Hamarosan érkezik a bajor márka sportterepjárójának ráncfelvarrt kivitele.
A típus csúcsmodellje várhatóan egy BMW eredetű szupererős V8-as benzinmotort kap.
Immár hazánkban is rendelhető a hátsókerék-hajtású és akár 6 hengeres erőforrású izgalmas új kompakt.
A vászontetős 4-es BMW motorjában találtak még 81 extra lóerőt.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
A kétszemélyes sportkocsi a BMW Z4-re épül és több mint 400 lóerős teljesítménnyel rendelkezik.
A bőven 600 lóerő feletti divatterepjáró a magasabb sebességtartományokban is kiválóan gyorsul.
A Duna Aszfalt a debreceni üzem környezetében építkezik majd.
A német gyártó új limitált kivitelt mutatott be három népszerű szabadidő-autójából.