490 lóerővel jöhet a teljesen új BMW M2
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Igen erős 6 hengeres biturbó motor elöl, hajtás hátul – ez lehet az új M2 sikerreceptje.
Turbólyukat egész biztosan nem lehet érezni vezetés közben, az akár 1000 lóerő mindig késlekedés nélkül rendelkezésre áll.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet a pár napja leleplezett 2-es kupé nyitható tetejű változata.
Az újdonság belsőégésű motoros, hibrid és elektromos változatokban fog támadni.
Ez nem a jól ismert dízelbotrány, itt a gyártók trösztellenes szabályokat sértettek az AdBlue kipufogógáz-tisztító adalék alkalmazása során. Megállapodtak ugyanis, hogy egységesen csak minimálisan teljesítik a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó szabályokat.
A politikailag abszolút nem korrekt szélsebes kisautót először Goodwoodban lehet majd élőben megtekinteni.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
Az M3 Competitionnél is gyorsabbnak ígérkező modellt már javában tesztelik a Nürburgringen.
Az Ausztriában új gazdára váró régi M5-öst az elmúlt 3 évtizedben nem sokat használták.
A bajor gyártó várhatóan jövőre leplezi majd le legfrissebb felsőkategóriás szabadidő-autóját.
A termelésük átstrukturálásának egyik fontos alapköve lesz a debreceni gyár beindítása is.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Néhány hónapja mutatkozott be a BMW i4, egy négyajtós Gran Coupé, bajorok újgenerációs elektromos limuzinja.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M135i-t nem tartják elég erősnek, sportosnak.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt két népszerű szabadidő-autójának megújítására, melynek keretein belül az 510 lovas M-es csúcsmodellek még gyorsabbá váltak.
Leegyszerűsítve a dolgokat, a közelmúltban debütált 4-es kupé megnőtt egy picit és két extra ajtót kapott.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.