Jelentősen csökkenti autóinak gyártási költségét a BMW, beindítják a debreceni gyárat
A termelésük átstrukturálásának egyik fontos alapköve lesz a debreceni gyár beindítása is.
A termelésük átstrukturálásának egyik fontos alapköve lesz a debreceni gyár beindítása is.
Az M4 Competitionból épített versenyautót minden korábbinál könnyebb egy kis táncba vinni.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Néhány hónapja mutatkozott be a BMW i4, egy négyajtós Gran Coupé, bajorok újgenerációs elektromos limuzinja.
Érkezőben a megoldás azok számára, akik az M135i-t nem tartják elég erősnek, sportosnak.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt két népszerű szabadidő-autójának megújítására, melynek keretein belül az 510 lovas M-es csúcsmodellek még gyorsabbá váltak.
Leegyszerűsítve a dolgokat, a közelmúltban debütált 4-es kupé megnőtt egy picit és két extra ajtót kapott.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.
Feltűnt a színen az M4 valaha készült leggyorsabb, bár közutakon nem vezethető változata.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
A bajor sportkupét ezúttal az AC Schnitzer vette kezelésbe.
A bajor gyártó népszerű szedánjának következő generációja várhatóan 2023-ban lát majd napvilágot.
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
A szupergyors újdonság fém- helyett könnyebb vászontetőt kapott.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig kevesellték a csúcsmodell 530 lóerős teljesítményét.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
Az új szabadidő-autó kiviteltől függően mintegy 400-600 kilométert képes megtenni egy töltéssel.