Friss kémfotókon a müncheni utakon tesztelt első kombi M3-as BMW
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
Az álcázófóliás puttonyos prototípus látványos felnikkel, illetve hatalmas hűtőráccsal rendelkezik.
A szupergyors újdonság fém- helyett könnyebb vászontetőt kapott.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig kevesellték a csúcsmodell 530 lóerős teljesítményét.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M3 Competitiont is egy kicsit ingerszegénynek tartják.
Az új szabadidő-autó kiviteltől függően mintegy 400-600 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
Ezen az olasz sportkocsin garantáltan nem csillan meg a napfény.
Az újdonság sorozatgyártása idén nyár végén kezdődik majd meg.
A neves német zeneszerző által megalkotott hangokat adják ki menet közben a legújabb bajor villanyautók.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A négykarikás német prémiumgyártó hamarosan megújítja zászlóshajó kategóriás szedánját.
Az egészen szokatlan vizuális élményt adó szuperfekete autó most úgy fest egy sötét raktárába kerül.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
Ez a remek állapotú BMW 2002 egyenesen a 70-es évek közepére repít vissza bennünket.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
A két autógyártó közös vállalatot bízott meg a technológia fejlesztésével.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.