A BMW a teljesen új 2-es kupéval indítja a hetet, íme a 6 hengeres sportmodell
Az újdonság sorozatgyártása idén nyár végén kezdődik majd meg.
Az újdonság sorozatgyártása idén nyár végén kezdődik majd meg.
A bajor gyártó budapesti rendezvényén jártunk, ahol az M3 korábbi generációi és a legújabb versenyszimulátor mellett az M3 Competition xDrive és az M4 Competition xDrive hazai árával is megismerkedtünk.
A neves német zeneszerző által megalkotott hangokat adják ki menet közben a legújabb bajor villanyautók.
A vásárlónak 100 millió forint feletti összeget kell fizetnie a négykerekű bajor portékáért.
A négykarikás német prémiumgyártó hamarosan megújítja zászlóshajó kategóriás szedánját.
A két autógyártó közös vállalatot bízott meg a technológia fejlesztésével.
Turbólyukat még hírből sem ismer az új sportmotor, ami jelen esetben csak a hátsó kerekekre szabadítja rá 510 lóerős teljesítményét. Az új M3 és M4 meglepően civilizált, illetve politikailag kevésbé korrekt oldalaival a Balaton-felvidéken ismerkedtünk meg.
Kék fényezés, erős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Ilyen és ehhez hasonló ínyencségekkel szolgál ez a négykerekű bajor időgép.
Az egészen szokatlan vizuális élményt adó szuperfekete autó most úgy fest egy sötét raktárába kerül.
Az erősen limitált szériás M2 Competition kizárólag a hátsó kerekekre leadott teljesítménye bőven meghaladja az 500 lóerőt.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A szedán és a kupé most debütált xDrive változatai minden korábbinál jobban gyorsulnak és hátsókerék-hajtású móddal is rendelkeznek.
A fejlesztők találtak még közel 50 extra lóerőt az alapmodell 128ti motorjában.
A sportos Mini külsejét és belsejét is modernizálták a facelift során.
A bajor gyártó már javában teszteli a kupé fogyókúrára fogott sportosabb változatát.
Fának csapódott egy hamis rendszámú BMW Zwieselnél, egy fiatal férfi és egy nő meghalt. A rendőrség próbálta megállítani az autót a baleset előtt, de a sofőr elhajtott.
A bajor gyártó egyik legkomolyabb vezetési élménnyel kecsegtető modellje most minden korábbinál erősebb lett.
A bajorok elektromos SUV-ja hivatalosan még nincs forgalomban, de láthatóan már nem rejtegetik a világ elől.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.