27,6 millió forintról rajtol itthon az új BMW M3-as
Ezért egy 480 lóerős, soros hathengeres sportkocsit kapunk, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással.
Ezért egy 480 lóerős, soros hathengeres sportkocsit kapunk, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással.
Megérkezett a 306 lóerős M135i izgalmasnak ígérkező kisebb testvérmodellje.
A sportkupé nyomatéka nem sokkal marad el az 1000 Nm-től.
Átrajzolt első- és hátsó résszel, valamint modernizált technikával érkezett meg Magyarországra a felfrissített 5-ös széria, melynek alapmodellje legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében vezethető haza.
A BMW nemrég mutatta be két legnépszerűbb sportmodelljének legújabb generációját. Sokan azóta is nehezen emésztik meg az új M3-as és a kétajtós kupé M4-es orrészén lévő gigantikus veséket.
Az új BMW 4-sorozatú kabrió esetében felhagyott a gyártó a korábbi fémszerkezetű tetővel és puha szövettetőt választottak a modellhez.
A BMW sportmodell "CS" vagyis a "Club Sport" kiadása valóban a csúcsot jelenti.
A márka rengeteg extrát mutatott be legújabb sportkocsijaihoz.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
A modellt kifejezetten a kínai piacra tervezték, ahol sofőrös autóként használják az üzleti limuzin nyújtott változatát.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Persze a maguk módján, de elismerik a másik német prémium márka csúcstermékét.
A hivatalos leleplezésre alig több mint két hetet kell csak várnunk.
A szuperkönnyű 600 lóerős autóval viszonylag könnyen megoldható volt a feladat.
Mindenképpen üdvözítő, hogy nem csak az SUV palettáját bővíti a BMW.
A nyitható tetejű és 170 lóerős motorral szerelt E30-as egy igazi négykerekű időgép.
A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.