Megmutatta a BMW M2 CS, mit tud az Autobahnon
A BMW sportmodell "CS" vagyis a "Club Sport" kiadása valóban a csúcsot jelenti.
A BMW sportmodell "CS" vagyis a "Club Sport" kiadása valóban a csúcsot jelenti.
A márka rengeteg extrát mutatott be legújabb sportkocsijaihoz.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a kifutó modell frontrésze kevésbé megosztó.
Az 510 lóerős csúcsmodell kevesebb, mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Kiviteltől függően 480-510 lóerősek lesznek az újdonságok.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
A modellt kifejezetten a kínai piacra tervezték, ahol sofőrös autóként használják az üzleti limuzin nyújtott változatát.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Persze a maguk módján, de elismerik a másik német prémium márka csúcstermékét.
A hivatalos leleplezésre alig több mint két hetet kell csak várnunk.
A szuperkönnyű 600 lóerős autóval viszonylag könnyen megoldható volt a feladat.
Mindenképpen üdvözítő, hogy nem csak az SUV palettáját bővíti a BMW.
A nyitható tetejű és 170 lóerős motorral szerelt E30-as egy igazi négykerekű időgép.
A fejlesztők találtak még 100 extra lóerőt a hátsókerék-hajtású típus motorjában.
A bajor gyártó hamarosan felvarrja a 3 éve debütált középkategóriás SUV ráncait.
Egyenesen Münchenből nyert megerősítést, hogy a bajor gyártó egy új szupersportos családi autót készül piacra dobni.
Az újdonság hivatalos fogyasztási értéke 2,1-2,4 liter benzin 100 kilométeren. Az első 100 kilométeren, amiből közel 60 kilométert elektromosan tesz meg az autó.
Az új típus minden korábbinál izgalmasabb formában kombinálhatja egymással a vezetési élményt és a praktikumot.
A 4-es kupé BMW legsportosabb változata 4 másodpercnél kevesebb idő alatt lő majd ki 0-ról 100-ra.
Az erőhiányban nem szenvedő szupergyors sportautókkal a cég központja elé parkoltak a szivárvány színeiben.