Beárazták az új 7-es BMW-t, nem olcsó a biturbó V12-es csúcsmodell
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
A bajor márka kompakt divatterepjárójából néhány hét múlva egy minden korábbinál sportosabb változat gördül be a szalonokba.
Alig három éve jött ki a mostani 7-es generációja, de máris itt a frissített változat.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.
Mintha egy Marsa induló kolónia lakósátra lenne.
A két szedán közös vonása, hogy az egy ideig meredeken felfelé ívelő futásteljesítményük egyszer csak negatív irányban változott. A Használtautón és a Jóautókon találtuk őket. A 13. tulajdonos a jelek szerint nem túl jó ómen.
Kínában minden modellből kell sofőrös változat.
A bajor luxusautó orrán minden korábbinál nagyobb méretű, abszolút márkahű hűtőrács kapott helyet.
A BMW lassanként csak előrukkol luxusautójának frissített változatával. Egy kis ízelítő kiszivárgott valahogy.
Első körben csak kétféle motorral lehet rendelni Magyarországon a bajor gyártó népszerű szedánját, a többi változat később érkezik.
A bajor gyártó legkisebb modellje az elődjénél nagyobb beltérrel és hatékonyabb működéssel kecsegtet.
Ez egy igazán figyelemre méltó pajtalelet.
Mindenesetre a nagyjából száz méter, amit így végigcsinált a "portfoliójában" jól mutat majd.
Szovjet időutazásra hív ez a 21. századi Pobjeda, mutatjuk, hogy hogyan festene egy a jelen évszázadba átültetett GAZ-M-20.
2018-ban is „kiment alólam” egy szerkesztőség, elhallgatott a Lánchíd Rádió. Már nem számolom, hogy 18 éves újságírói pályafutásom alatt hányszor kellett kimondanom: újratervezés. Nehezen indult az év, de végül a szerencse 2018-ban is mellém állt.
A 2019-ben leleplezendő M8 fölött is van élet, várhatóan egy évvel később jön az M10-es abszolút csúcssportoló.
Ennek a német autógyártónak abszolút nincs túlbonyolítva az emblémája, melynek most felfedjük az eredetét.