Hazánkban a legdrágább Skoda, a 240 lovas Kodiaq RS, ami már BMW árszinten mozog
A VW konszern cseh márkája az árazását tekintve bőven a prémium kategóriába katapultálta új portékáját. Cserébe viszont igen sportos és nagyon tágas.
A VW konszern cseh márkája az árazását tekintve bőven a prémium kategóriába katapultálta új portékáját. Cserébe viszont igen sportos és nagyon tágas.
A magyar X-Tomi újabb munkáján lehet érdemben ismét elgondolkodni.
Az X4-es BMW a rakpart felé akart kanyarodni, amikor a jobb elejét elkapta a villamos.
Az M8-ra egy keveset még várnunk kell, addig is azonban itt a G-Power elképesztően erős 8-as modellje.
Ettől persze még igaz a gyártó Forma-1-ben is használt szlogenje „Don’t drink and drive.”
Ez a korosodó bajor járgány nem megkímélt állapotú vagy frissen felújított, hanem olyan, mintha most gördült volna ki a gyárból.
Az úgynevezett keyless funkció sokkal kényelmesebbé teheti az autók használatát, de komoly biztonsági kockázatot rejt magában.
A tilosban parkoló személyautóknak csak a színe tér el egymástól, a gyártó és a kategória ugyanaz.
A felvétel két főszereplője igen komoly pénzbírságot kapott volna, ha a történtekre a rend őrei előtt kerül sor.
A sofőr vélhetően nagyon siethetett valahova, ha a zebrához érve előzésbe kezdett, és nem sokat foglalkozott az ott várakozó gyalogossal.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből lesz csak hátul hajtó és összkerekes változat is. És a manuális váltóról sem feledkezik meg a BMW.
A sokak által várva várt Supra első példánya elképesztően magas összeg ellenében talált gazdára.
Megint egy olyan autós, aki úgy véli, ha ő megjelenik, akkor ott mindenkinek azonnal félre kell húzódnia.
Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.
A legnagyobb bajor szedán alapára kicsivel 30 millió forint alatt alakul, ezért a pénzért egy dízelmotoros példány lehet a miénk.
A bajor márka kompakt divatterepjárójából néhány hét múlva egy minden korábbinál sportosabb változat gördül be a szalonokba.
Alig három éve jött ki a mostani 7-es generációja, de máris itt a frissített változat.
Ez a bajor járgány se nem új, se nem youngtimer, se nem oldtimer. Hanem egy igazi everytimer.
A területet szeptemberben kell átadni a német autógyártó cégnek.
A komplett iparág egyik legjobb futóművével támad a negyedik generációs X5. És még egy csillogó petrolhead ékszert is találhatunk a belsejében.