Hivatalos: nincs felső értékhatár – luxusautókra is felvehető a nagycsaládos-kedvezmény
Mutatunk néhány olyan autót, amelyekre polgárpukkasztó áruk, méretük és teljesítményük ellenére is támogatást ad az állam.
Mutatunk néhány olyan autót, amelyekre polgárpukkasztó áruk, méretük és teljesítményük ellenére is támogatást ad az állam.
A bajor gyártó flagship kategóriás luxusszedánját élőben először a Genfi Autószalonon lehet megtekinteni. Körbefotóztuk az új nagyágyút, amelynek már hazai árai is vannak.
Ekkora árkot még biztosan nem ásott Garancsi István cége.
Nem olyan nehéz a megfejtés persze, mindenesetre komoly változás lesz, hogy nem hátul hajt és, hogy csak ötajtósban lesz.
Az fura, hogy mint bajor cég, a BMW eddig soha nem próbált befektetni a müncheni Bayernbe.
A BMW 3-as mindig álomautó volt mifelénk, elég csak megnézni, mennyit hoznak be az országba használtan. Mostanság, a hobbiterepjárók uralkodásának idején persze változóban vannak a preferenciák, de a 3-as sokaknak még mindig olyan "szívügy", mint a gyerek.
Az Alpina által kezelésbe vett vadonatúj 7-es modell nagyobb teljesítményű, mint a nála drágább M760Li. És akár 330 km/h-val is száguldhat az Autobahnon.
Megfontolja, hogy elvigye a Mini gyártását az Egyesült Királyságból, ha az ország megállapodás nélkül lép ki az Európai Unióból – közölte a BMW a Sky News brit hírtelevízióval. Közben a Toyota is jelezte, hogy ha a kilépésnek negatív hatásai lesznek a működésükre, akkor veszélybe kerül a Derby melletti gyáruk működése.
Legalábbis a BMW, és nem a sztereotípiák szerint. A suli pedig nem máshol lenne, mint a csodás M városban.
A Honda távozása jelzi, hogy megrendülhet a brit ipar egyik húzóágazata, az autógyártás a Brexit körüli bizonytalanság miatt.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A céljaik elérése érdekében összeállt a két nagy rivális.
A régivágású benzinpusztító erőforrás napjai meg vannak számlálva, már nem sokáig érhető el a csillagos márka kínálatában.
Sokkolóan újszerű formaterv, merész beltér, elektromos meghajtás és önvezetés. Ez a Vision iNext.
A BMW-ken mostanság minden korábbinál nagyobb hűtőrácsok terpeszkednek. De hol lehet a méretnövekedés határa?
A dél-koreai gyártó merőben új kialakítású csúcstelefonjának alaposan megkérik az árát. Amiből akár már nagyobb méretű autókat is lehet vásárolni.
A hibrid hajtásláncú Green Editionnek az alapfelszereltsége és az ára is igen korrektnek tűnik.
A bajor gyártó leleplezte népszerű SUV modelljeinek 285 km/h végsebességű kőkemény sportverzióit, melyekben egy teljesen új motor kapott helyet.