Időutazásra hív ez a régi, de alig használt 3-as BMW

Ha valaki egy igazán megkímélt E46-os BMW-re vágyik, az ezzel a nagyon szerény futásteljesítményű példánnyal vélhetően igen jó vételt csinálhat.

  • hvg.hu hvg.hu
Időutazásra hív ez a régi, de alig használt 3-as BMW
A BMW 1998 tavaszán leplezte le az E36-os sorozatú 3-as modell utódját, a teljesen új fejlesztésű E46-ot, melynek szedán alapmodellje 2005 elejéig volt gyártásban, és aztán jött az E90-es utódmodell. Az E46 felett ma már enyhén eljárt az idő, azonban az általa biztosított vezetési élményt mind a mai napig sokan keresik a használt autók piacán.

Megkímélt állapotú E46-ot viszont már egyre nehezebb találni, még szerencse, hogy néha felbukkan egy-egy szinte alig használt példány, mint például ez a konkrét darab:

Ebay

A mellékelt fotókon látható BMW 330i 2002 márciusában látta meg a napvilágot, tehát idén lesz 17 esztendős, ennek ellenére eddig mindössze 15 345 kilométert tettek meg vele. Vagyis évente átlagosan alig több mint 900 kilométer került a kocsiba.

Ebay

A 3 literes soros 6 hengeres motor egy ötfokozatú automataváltón keresztül adja le 235 lóerős teljesítményét, még pedig kizárólag a hátsó kerekekre. A jól felszerelt, hamarosan youngtimer korú BMW ára 17 500 dollár (4,94 millió forint).

Ebay

 

Ebay
Ebay
Ebay
Ebay

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Gárdos Péter író-rendező: „A Kádár-rendszer kedélyes borzadály volt, a mostani pedig hideglelős borzalom”

Gárdos Péter író-rendező: „A Kádár-rendszer kedélyes borzadály volt, a mostani pedig hideglelős borzalom”

„Olyannyira rímelnek egymással az ifjúkori élményeim és a mai benyomásaim, hogy azt éreztem, ha 1971–1972-ről írok, akkor az olvasó talán ráismer, hogy ugyanez történik most, csak jóval nagyiparibb módszerekkel vernek át minket” – mondja a 77 éves, tíz éve még sikeres filmrendező, aki azóta pályát módosított. A Hamisítók című hatodik regénye az 1970-es évek kommunikációs trükkjeit és ügynökügyeit eleveníti fel.