A BKK megszüntet egy sor bérletet
A megye- és országbérlet bevezetése sok bérlettípust fölöslegessé tett. A Bubi drágul.
A megye- és országbérlet bevezetése sok bérlettípust fölöslegessé tett. A Bubi drágul.
A Bubival indult, a tűrőképesség ecsetelésével zárult a kommentháború.
Minél inkább ráteszik a kezüket a nagyvállalatok ezekre az alternatív gazdasági megoldásokra, annál jobban felhígul a fogalom eredeti tartalma.
Drága mulatság szanaszét hagyni a közbicikliket.
A VI. kerületben alakítottak ki négy új gyűjtőpontot.
Két tucatot már ki is lehet próbálni az új járgányok közül.
A 108-szoros válogatott focista parkolónak nézte a dokkolót.
Forgalomba állították a megújított Mol Bubit.
Ha komoly terhelés mellett is helytállnak az új „közbringák”, akkor jöhet az éles üzem is.
A színe maradt, új viszont az applikáció, a váz és a gumi. Tesztelni márciustól lehet, a BKK szerint nem feltétlenül az a cél, hogy az új konstrukció hasznot hajtson, ennél fontosabb, hogy az emberek lássák: városban is lehet kerékpározni.
A BKK vagy maga sem gondolta végig, vagy hadititokként kezeli, hogyan képzeli el megújuló közbringarendszerét. Mindenesetre egy furcsa közbeszerzési eljárás végén a régi üzemeltető egyik fele lesz az új üzemeltető.
Modernebb Bubit, új appot, könnyebb bringákat ígér a BKK.
Tavaly már csak egy évre hosszabbított szerződést a BKK a közbringarendszer eddigi működtetőjével, így új közbeszerzést írt ki.
Akinek bérlete van, olcsóbban használhatná a bicikliket.
Hétfő hajnalig nem lehet Bubival közlekedni.
Annyi pénzt fizettetne vissza az OLAF Magyarországgal, mint egyetlen más állammal sem; tökéletes a káosz Nagy-Britanniában; átalakítják a budapesti bérbicikli-rendszert. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója
Új működési modellt dolgoz ki a BKK a közbringarendszeréhez, a Bubihoz, amellyel komoly problémák vannak azon túl is, hogy százmilliós veszteséget termel évente. A rendszer indulása óta élő üzemeltetési szerződés novemberben lejár, csak egy évre hosszabbítják meg a T-Systemsszel és a Csepellel.
Már 1846 kerékpárja és 143 gyűjtőpontja van a kerékpármegosztó szolgáltatásnak.