A CATL európai vezetője: Nem számítottunk tiltakozásokra Debrecenben
Mégpedig azért nem, mert a német gyárnál se volt ilyen.
Mégpedig azért nem, mert a német gyárnál se volt ilyen.
Új eljárást kell lefolytatni.
A két cég közös közleményben tudatta, hogy a jövőben szorosabbra fűzik kapcsolataikat.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a Tesla nagyobbik elektromos szedánjának új kínai riválisa, az Exlantix ES, és annak SUV testvérmodelljébe, az Exlantix ET-be is beültünk.
A Tesla Model S kategóriájában szereplő újdonság hátsó- és összkerékhajtású változatban elérhető lesz.
A Volvo első egyterűjének hatótávolsága meghaladja a 700 kilométert.
A 3000 milliárd forintos fejlesztésére egymillió forintos felelősségbiztosítást kötött a CATL, havi 100 ezer forint biztosítási díjat fizethet.
Egy friss kutatás szerint még a fideszesek 27 százaléka is ellenzi a CATL gyárának megépítését.
A kormány által erőltetett iparfejlesztés még olyan nagyvállalkozók számára is kihívást jelent, mint az ország egyik leggazdagabb embere, a debreceni Herdon István, aki ipari ingatlanok fejlesztésével rakta össze vagyonát. Ő azért persze most is megtalálja a számítását.
A 2007-es F1 világbajnok is kiveszi a részét a Zeekr 001 FR finomhangolásában.
Irdatlan mennyiségű befektetés érkezik ezekben a hónapokban Magyarország második legnagyobb városába, mégis kapaszkodnia kell a Fidesznek, hogy a jövő évi önkormányzati választáson az övé maradjon. A politikai döntések sokszor megalapozatlanok, és felkészületlenül érték a debrecenieket.
Leánycéget alapított az az elektrolitgyártó társaság, amely több Magyarországon érdekelt akkugyártó beszállítója.
A demonstrálók szerint éppen az '56-os forradalmárok egyik legfőbb követelésétől, a szabad önrendelkezéstől fosztották meg őket azzal, hogy a megkérdezésük nélkül döntöttek vegyi üzemek telepítéséről a közvetlen lakókörnyezetükbe.
A sanghaji anyacég intelligens gyártóberendezéseket fejleszt és értékesít, autógyáraknak is.
Mutatjuk, hogy fest a valóságban az elektromos szedánok piacán hadrendbe állítandó, CATL aksis Luxeed S7.
Az Orbán Balázs tárgyalópartnere által képviselt cég neve már itthon is jól ismert: a CATL építi Európa egyik legnagyobb akkugyárát Debrecen mellett – heves lakossági és politikai tiltakozás közepette.
A négy villanymotort felvonultató Zeekr 001 FR alig több, mint 2 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Megoldást is javasolt a vízellátási problémákra a volt köztársasági elnök.
Tímár Zoltán érthetetlennek nevezte, hogy nem szóltak neki a szintén fideszes vezetésű Debrecenből.
Az unió kockázatos kínai akkumulátorfüggőség felé menetel, az Európai Bizottság pedig versenyfelügyeleti eljárást indít. A kínai gyártók trójai falova Magyarország, de Brüsszelnek vannak eszközei.