Blokád: lezárták a Coca-Cola üzemének bejáratát Toroczkaiék
A szélsőjobboldali Mi Hazánk tiltakozó akciót szervezett a Coca-Cola dunaharaszti üzeménél, több autóval állták el a cég telephelyének bejáratát. A cég értesítette a rendőrséget.
A szélsőjobboldali Mi Hazánk tiltakozó akciót szervezett a Coca-Cola dunaharaszti üzeménél, több autóval állták el a cég telephelyének bejáratát. A cég értesítette a rendőrséget.
A sétára várnak mindenkit, aki kirekesztettnek érzi magát, és aki elfogadja, hogy sokfélék vagyunk.
A fideszes képviselő a plakátok lecserélése után sem érzi azt, hogy vége lenne a harcnak.
„Számítottunk az eltérő véleményekre” – mondta a cég, de konkrét politikai felvetésekre, megnyilatkozásokra nem szeretnének reagálni.
Bocsánatkérést követelnek a cikk szerzőjétől.
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.
Nem is a homoszexualitással van a baj, hanem az érzékenyítéssel.
Már a nemzetközi sajtó is beszámolt arról, hogy a fideszes Boldog István a Coca-Cola-termékek bojkottjára szólított fel az üdítős cég melegbarát reklámkampánya miatt. Közben az internetes népművészet is beindult.
A CNN, a Bloomberg, de a Reuters hasábjain is ott virít: a kormánypárti képviselő nem iszik kólát, mert az ital egy reklámján férfiak csókolóznak.
A kiborulás után cselekedtek is: a plakát ellen indított petíció aláírására buzdítanak.
A szeretethez, szerelemhez való jog mindenkié, ahogy a Coca-Cola is – üzeni a cég.
Nem tudtuk meg a válaszból, hogy pártszinten is bojkottálják-e a Coca-Colát, vagy sem.
Energiaitalt dobott piacra a Coca-Cola, ez pedig remek alkalom volt, hogy kicsit körbenézzünk a polcokon, és elmerüljünk az energiaitalok tengerében. Beszabadultunk tehát egy boltba, és levettünk hat-hat (sima és cukormentes) energiaitalt, ezeket pedig – összesen hatan – vakon teszteltük és pontoztuk egy egytől tízig terjedő skálán. Persze, tudjuk, hogy a legtöbben nem az íze, hanem a hatása miatt fogyasztják ezeket, de azért az sem teljesen mellékes. Mi mindenesetre alaposan felpörögtünk, pedig mindegyikből csak egy kortyot ittunk. Voltak kellemetlen meglepetések is.
A pocakos Mikulás fiatalabb, mint gondolnánk, de a reklámfilmek jó ideje velünk vannak a karácsonyi szezonban. Kis reklámtörténet zugivó anyukával, hátra szerelhető porszívóval és a konyhában tüsténkedő John Cleese-zel. Szavazzon, melyik a kedvence!