#Coca-Cola







A kóláspalackkal bűvészkedő Ronaldo példája mutatja meg, hogy nőttek a globális brandek fejére a sztársportolók
 

A kóláspalackkal bűvészkedő Ronaldo példája mutatja meg, hogy nőttek a globális brandek fejére a sztársportolók

A világsztár sportolóknál erősödés figyelhető meg az utóbbi időben, hiszen a közösségi médián keresztül direktebb kapcsolatot tudnak kiépíteni rajongóikkal: egyre kevésbé érvényesülnek a korábbi szűrők, már nem feltétlenül csapatuk, szövetségük vagy szponzoraik meghatározta kereteken belül tudnak megnyilvánulni.











Az Apple a világ legértékesebb márkája – de hogy állnak a többiek?
 

Az Apple a világ legértékesebb márkája – de hogy állnak a többiek?

Jelentősen felülreprezentált a technológiai szektor a Best Global Brands 2020 ranglistán, melynek készítői az egyes márkák értékét vizsgálják. Egy év alatt nagyot sokkal értékesebb lett az Apple, az Amazon és a Microsoft is. A toplistára most először került fel az Instagram, a 19. helyet csípte meg.

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu