Ez a vonat már 623 km/h-val megy
Begyújtotta a rakétákat Kínában, egy kétkilométeres tesztpályán már 623 kilométeres óránkénti sebességgel hasított egy vonat. A cél az 1000 km/h.
Begyújtotta a rakétákat Kínában, egy kétkilométeres tesztpályán már 623 kilométeres óránkénti sebességgel hasított egy vonat. A cél az 1000 km/h.
Kína egy kétkilométeres tesztpályán gyorsította fel a saját fejlesztésű hipergyors vákuumvasútját, ami ha elkészül, a világ leggyorsabb szárazföldi közlekedési eszköz lesz.
Most először szállított embereket, de még nem biztos, hogy egyhamar elterjed a hyperloop.
Először tesztelték a hyperloop futurisztikus közlekedési rendszert a nevadai sivatagban. Az utasok szerint sima menet volt.
Egy új látványvideóban mutatja meg a SpaceX, miként képzeli el a korábban már Budapestre is megálmodott hipergyors vákuumvasút állomását.
32 méter hosszú és 5 tonnát nyom az a szerzeket, amely az Elon Musk által megálmodott hipergyors vákuumvasúton közlekedne, és amit a napokban mutattak meg először a nagyközönségnek.
Müncheni mérnökhallgatók tesztjárműve körözte le Elon Musk találmányát.
Kifejezetten üdítően hatna Ukrajna sokfelé igencsak lepukkant közlekedési rendszerére, ha egyszer valóság lenne a hyperloopként ismert vákuumvasút, és ott is lehetne vele napi szinten utazni. Ilyen elképzelések vannak már más országokban is. Ukrajnában Dnyipro városban építenének tesztpályát.
Csaknem a hang sebességével száguldó vonattal kötné össze Sydney és Brisbane ausztráliai városokat egy helyi magánkonzorcium, a Hyperloop One kaliforniai vállalat hivatalos partnere.
A felvétel jól mutatja, hogy körülbelül milyen átmérővel rendelkezik a Musk-féle alagút.
Az XP-1 a tervek szerint 1200 km/h-val fog repeszteni. Jelenleg 307 km/h-nál járnak, és a legfontosabb fejlesztés még csak ezután következik.
New York és Washington közé építene egy úgynevezett hyperloop vasúti pályát, amivel 29 perc lenne csak a menetidő. A tervek szerint hasonló épülhet Budapest érintésével is.
Egyes útvonalakon hyperlooppal, azaz vákuumos csővezetékes összeköttetéssel lehetne gazdaságosan kiváltani a légi járatokat.
Az elektromos autók, az önvezető autók és a többi fejlesztés megjelenésével a KRESZ is át fog alakulni, új tételek kerülhetnek bele. Van, aki már azt is megálmodta, milyenek.