Baleset miatt nem jár az 1-es villamos Kelenföld és az Etele út között
Pótlóbuszok közlekednek a szakaszon.
Pótlóbuszok közlekednek a szakaszon.
Nyolc jegy- és csomagkiadó automata kijelzőjét törte be és egy mozgólépcsőnek is nekiesett az ismeretlen.
A műszaki mentés idejére átmeneti közlekedési rendet vezettek be, jókora késésekre kell számítani több vonalon.
A négyfős család a tragédia napján szabadult a karanténból egy erdélyi út után.
A Budapest Fejlesztési Központ szerint így javulhat a közlekedés az agglomeráció és a külvárosok számára.
A régi indóház állapota leromlott, és az elmúlt években elvesztette a funkcióját. A 130 éves épületbe kiállítóhelyet és kulturális központot tervez a Közlekedési Múzeum.
A fővárosban jelenleg nincs hasonló intézmény.
Végre megtörtént az, aminek már nagyon régen meg kellett volna: a vonatokat a 4-es metróval összekötő aluljáróba költöztette a MÁV a kelenföldi jegypénztárakat a düledező állomásépületből.
A kelenföldi pályaudvar épülete a 4-es metró megépülésekor nem lett felújítva, a nyár folyamán az aluljáróba költözteti a pénztárakat onnan a MÁV.
Két év után is csak a megvalósíthatósági tanulmány elkészítését kéri a kormány egy új határozatban.
A lezárás miatt átszervezik a vasúti közlekedést, a győri vonalról az intercityk és a railjetek a Délibe érkeznek, a pécsi IC-k Kelenföldön fordulnak. A Budapest-Újszász-Szolnok vonalról a személyvonatok és zónázók egy része Kelenföldre érkezik, másik fele Kőbánya-felsőn fordul. A Pécelig közlekedő személyvonatokat és a piliscsabaiakat összekötik, a békéscsabai vonatok pedig a Nyugatiba mennek, a záhonyi sebesek Szolnokon fordulnak vissza.
Az 1,7 kilométeres meghosszabbítás csak nyárra készül el. Ültettek viszont új fákat a kivágottak helyére.
Kelenföldön a mennyezet egy része leszakadt, a Nyugatiban beázik -–mindkét helyen állványokat találunk. A kelenföldi jegypénztárt a metróhoz költöztetnék, a Nyugatit felújítanák, de még mindkettőre várni kell.
Hatalmas zsúfoltságra panaszkodnak a 4-es metrón utazók a Déli pályaudvar kiesése óta. A metró sűrítéséhez azonban az automata metróüzemet irányító szoftvert is módosítani kellene.
Csütörtök reggel már nem indultak és nem érkeztek vonatok a Délibe: két hétre bezárt a fejpályaudvar. A szerelvények nagy része csak Kelenföldig közlekedik, elmentünk hát megnézni, okozott-e fennakadást a változás.
A Budapest déli részére tervezett híd építésére hamarosan a közbeszerezést is kiírják.
Az épület teteje beomlott, csak 22 tűzoltóautónak sikerült megfékezni a lángokat.
A szervezet szerint a parkolót nem arra használják, amire való, így az ingázók, akiknek a legnagyobb szükségük lenne a helyekre, kiszorulnak onnan.
A Budai Egészségügyi Centrum – vagy közkeletű nevén az új szuperkórház – telkéhez közel hatalmas ingatlanfejlesztések indultak Dél-Budán, még egy megapláza is épül. Egy év alatt 16 százalékkal növekedtek a lakásárak.
A kedd délutáni állapothoz képest kora estére annyit változott a helyzet, hogy a távolsági vonatok már a Déliből indulhatnak, de a Budapestre érkező szerelvények még csak Kelenföldig mehetnek.