Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A lezárás miatt átszervezik a vasúti közlekedést, a győri vonalról az intercityk és a railjetek a Délibe érkeznek, a pécsi IC-k Kelenföldön fordulnak. A Budapest-Újszász-Szolnok vonalról a személyvonatok és zónázók egy része Kelenföldre érkezik, másik fele Kőbánya-felsőn fordul. A Pécelig közlekedő személyvonatokat és a piliscsabaiakat összekötik, a békéscsabai vonatok pedig a Nyugatiba mennek, a záhonyi sebesek Szolnokon fordulnak vissza.
Május 13-tól 26-ig, két hétre lezárják a budapesti Keleti pályaudvart karbantartás miatt, ebben az időszakban az érintett vonatok mindegyike módosított menetrend alapján közlekedik.
Minderre azért van szükség, hogy a Keleti pályaudvaron csökkenjen az üzemzavarok, a meghibásodások száma, megelőzzék a sebességkorlátozások bevezetését, pontosabban közlekedjenek a vonatok.
Nemcsak a Keletibe érkező és induló vonatokat érinti a lezárás, a másik két fejpályaudvar forgalmát is megvariálják, hogy minél több vonat utasai érhessék el valamelyik metró állomását. A BKK is besegít a 4-es metró és a 37-es villamos besűrítésével.
A lezárás során az alábbiak szerint módosulnak a menetrendek:
A MÁV térképe a változásokról itt látható:
A BKK is besegít
A kéthetes lezárásra kidolgozott menetrendben a vonatok lehetőleg a fővárosi fejpályaudvarok valamelyikére érkeznek és onnan indulnak, de mindenhol átszállást biztosítanak a BKK-járatokra, a társasággal együttműködve. A BKK a 37 és a 37/A villamosokon ezért a Sörgyár és Blaha Lujza tér között elfogadja az érvényes vasúti bérleteket, igazolványokat. Ezekre a villamosokra lehet átszállni Kőbánya-felsőn azoknak, akik a belvárosba igyekeznek. Ezeket a villamosokat, ahogy a több vonatot fogadó Kelenföldről induló 4-es metrót is sűrűbben közlekedteti a BKK.
A Keleti pályaudvar 2,1 milliárd forintba kerülő karbantartását a MÁV saját forrásból biztosítja. Az utascsarnokban óriási, modern, ledes tájékoztatót helyzetnek ki, kicserélik az aszfaltot 8670 négyzetméteren, a használaton kívüli bódékat és pavilonokat elbontják, 1200 méteren ágyazatot, 700 méteren sínt cserélnek, és a közlekedésbiztonságot javító munkákat végeznek.
A Keleti pályaudvar lezárása számításuk szerint két hét alatt 160 ezer jegyet váltó és további 11 ezer bérletes utast érint, a jegyértékesítési rendszert a fogadó pályaudvarokon megerősítik, a vasúti internetes keresőkben - köztük az Elvira oldalon és a vonatinfo mobilalkalmazásban, a mav.hu/keleti honlapon. Az utasok tájékoztatására 100 táblát - és a BKK-val is egyeztetve - további 150 tájékoztatót helyeztek el.
A Keleti pályaudvar bezárása alatt a Thököly útról megközelíthető nemzetközi pénztárban árulnak majd belföldi jegyeket is a nemzetközi vasúti jegyek mellett, egyben felhívta a figyelmet, hogy a vasúti jegyek az interneten és a vonatinfó alkalmazáson is megvehetők.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.