Annyi nap- és szélerőművet épít Kína, hogy köröket ver az egész világra
Kínában olyan ütemben bővül a szél- és napenergia termelése, ahogy a világon sehol máshol. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az ország kizöldülne.
Kínában olyan ütemben bővül a szél- és napenergia termelése, ahogy a világon sehol máshol. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az ország kizöldülne.
Az e-autók piacának támogatására 11 pontos, 100 milliárd eurós javaslatcsomagot tett közzé a kormány, amelynek nagy része azt szolgálná, hogy a Magyarországon megtelepedő ázsiai gyártók jól járjanak.
Egy csütörtökön közzétett kutatás szerint világszerte az építés alatt álló nagy szélerőművek és napelemparkok közel kétharmada Kínában található, ahol a megújuló energia kapacitásának robbanásszerű növekedése a szén részarányát mélypontra szorította.
Kína vizsgálatot indít a szubvencióellenes uniós gyakorlat ellen annak megállapítására, hogy az EU legújabb intézkedései akadályozzák-e a szabadkereskedelmet.
A Hongkongból Sencsenbe bejutni próbáló férfinál több, nem a helyi faunához tartozó példányt is találtak.
Egy helyi lap szerint mindez nyílt titok a szállítmányozó szektorban, hiszen így tudnak több pénzért dupla műszakot vállalni.
A mesterséges intelligenciát kínáló kínai cégek gyakorlatilag ingyen adják a szolgáltatásaikat, amire a távol-keleti vállalkozásoknak most nagy szükségük van, miután a ChatGPT kivonult a piacról.
Milyen szép nagy frakciód van, Viktor! Milyen kár lenne, ha kiárusítanád az Európai Uniót és Ukrajnát Putyinnak, mielőtt egyáltalán megalakul! Avagy elemző podcast az elmúlt napok diplomáciai agyrémeiről.
A fehéroroszok szerint a Nyugat agresszív külpolitikájára felelnek ezzel.
Több olyan fejlesztés is történt négy kubai katonai bázison, ami az űrbéli tevékenységeket – többek között a kommunikációt – figyeli.
Kínai katonai mérnökök több szimulációban kísérletezték ki, milyen módon lehetne hatékonyan semlegesíteni egy olyan sziget védelmét, ami nagyban hasonlít Tajvanra.
Milyen alapon állítja be magát Orbán Viktor az Európai Unió békenagykövetének? – a hétfői kormányinfó jelentős részén ezt próbálta magyarázni Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter. Ez hangzott el a hétfői kormányinfón.
A nyár elején Luciano Benetton lemondott a divatmárka elnöki posztjáról, majd június 18-án új vezérigazgató is érkezett a cég élére, de még mindig kérdéses, hogy mi lesz a színes kötött ruháiról és provokatív reklámjairól híres divatcég stratégiája a kínai ultra-fast fashion ellen. És mi lesz az egymilliárd eurósra duzzadt veszteséggel.
A német autóipari szövetség a büntetővám hatályba lépése előtt figyelmeztette az EU-t, hogy a szabályozás hosszú távon az európai gyártóknak árt.
Nem sokkal azt követően, hogy az Egyesült Államok, Japán és Dél-Korea is együtt gyakorlatozott a térségben.
Megerősítette, bár egy kicsit mérsékelte az Európai Bizottság a június 12-én bejelentett vámokat, amelyeket a Kínában gyártott elektromos autókra vetnek ki július 5-étől. Ez azonban nem feltétlenül jelent azonnali árnövekedést.
Vlagyimir Putyin Asztanában találkozott Hszi Csin-ping kínai elnökkel, és országaik kapcsolatait méltatta.
Egy friss számítás szerint Peking tizenöt év alatt 230,8 milliárd dollárt pumpált a saját villanyautó-iparába. Ez elég volt arra, hogy megtörténjen a nagy váltás, és immár a nagy nyugati gyártók járulnak a kínai társaságok elé, hogy ellessék a szakmai fortélyokat. A pénzözön azonban bődületes túltermelést okozott, miközben közeleg a kereskedelmi háború a Nyugattal. Hova vezet még az eszelős költekezés?
Az oslói kormány nemzetbiztonsági szempontokra hivatkozott, amikor megvétózta az üzletet.