Emeletes vonatba csapott a villám Kőbánya-Kispesten
A MÁV közleménye szerint folyamatosan dolgoznak a viharkárok elhárításán, de néhány vonalon még pótlóbuszok szállítják az utasokat.
A MÁV közleménye szerint folyamatosan dolgoznak a viharkárok elhárításán, de néhány vonalon még pótlóbuszok szállítják az utasokat.
Látványosan megnőtt a MÁV iránti érdeklődés a magyar internetezők körében, főként a hétfői ítéletidő okozta fennakadások miatt, de az elmúlt hónapokban több olyan esemény is történt, ami megmozgatta a kereséseket.
Az építési és közlekedési miniszter szerint nem a MÁV munkatársain múlt, hogy nem tudtak előbb segítséget nyújtani a bajba került utasoknak.
Lázár János beszámolt arról, hogy állnak a helyreállítási munkálatok, amikor Orbán Viktor meglátogatta a havariaközpontot.
A MÁV közlése szerint a délelőtt folyamán állhat helyre a menetrend.
Lázár János szerint jelenleg Magyarországon nincs olyan vasúti fővonal, amelyet ne ért volna kár. A politikustársaitól a miniszter fegyverszünetet kért.
Bár a károk súlyosak és kiterjedtek, személyi sérülésről egyelőre nem érkezett hír.
Kidőlt fák és leszakadt felsővezetékek nehezítik a MÁV dolgát.
A MÁV szerint az utasok választhattak, hogy a korszerű, klimatizált pótlóbuszokra szállnak fel, vagy a nosztalgia-Ikarusokra.
Hangulatjavító intézkedés a vasúttársaságtól. Olvasónk el is kezdett gyanakodni.
Egyelőre rövid szakaszon kísérleteznek a megoldással, mely 10 Celsius fokos különbséget is jelenthet.
A vasúttársaság rendkívül magas négyzetméteráron állíttatná helyre a gyulai vasútállomást. A felújításból azonban kimaradnak a peronok és az állomás előtere.
Június 1-e óta tovább járnak a fővárosi metrók, ehhez igazodik a MÁV több járata is.
Jóval hosszabb eljutási időre, pótlóbuszos átszállásra, rövidebb útvonalon közlekedő és kimaradó vonatokra is lehet számítani.
Vitézy Dávid szerint Lázár János volt az, aki leállíttatta az érintett szakasz felújítását.
Az eddigi kétszáz pótlóbuszhoz hozzáadtak még ötvenet. Ahogy a MÁV ezt bejelentette, a győri vonalon egyből szükség lett a buszokra.
A kormányfővel jó kapcsolatot ápoló Jászai Gellért óriáscége, valamint a Hernádi Zsolt Mol-vezérhez köthető járműgyártó is zsíros falatokhoz jutott.
A vonatok, a sínek és a többi vasúti berendezés nagy része is akkor készült, amikor még nem hetekig tartó hőségriadót kellett kibírni. A MÁV részletesen megírta a HVG-nek, mit tesznek, hogy minél kevesebb baj érhesse az utasokat, vagy hogy ha már gond van, akkor hamar lehessen beavatkozni.
Ingyen vizet adnak az utazóknak a főbb pályaudvarokon, forgalmasabb állomásokon.
Várhatóan estére áll helyre a rend.