#Nielsen


Tarolt a Tesco
 

Tarolt a Tesco

Nem változott a sorrend az élelmiszer-kereskedelmi láncok toplistájának élén: a Nielsen piackutató adatai szerint a legnagyobb forgalmazó tavaly is a Tesco volt, amelyet két magyar tulajdonú kereskedelmi hálózat, a CBA és a Coop követ.

MTI MTI




Kedvező fordulat állt be a kiskereskedelemben
 

Kedvező fordulat állt be a kiskereskedelemben

Megállt a napi fogyasztási cikkek eladásának csökkenése Magyarországon, az idén a harmadik negyedévben mennyiségben is és értékben is ugyanakkora forgalmat ért el az élelmiszer-kiskereskedelem, mint a tavalyi év azonos időszakában - közölte a Nielsen piackutató vállalat kedden. A Nielsen szerint ezzel megszakadt a 2009 második negyedéve óta tartó negatív tendencia.

MTI MTI




Nielsen: a magyarok optimisták a válság végével kapcsolatban
 

Nielsen: a magyarok optimisták a válság végével kapcsolatban

A magyarok optimistábbak a nemzetközi átlagnál a válságból való kilábalás megítélésében: amíg ugyanis 48 ország válaszadóinak átlagosan 21 százaléka gondolja, hogy hazája a következő tizenkét hónap során kikerül a gazdasági recesszióból, addig Magyarországon 23 százalék- többek közt ez derül ki a Nielsen piackutató vállalat májusi felméréséből.

MTI MTI



Nielsen: kevesebb élelmiszert vásárolunk
 

Nielsen: kevesebb élelmiszert vásárolunk

Az élelmiszerek bolti forgalma értékben 1, mennyiségben 3 százalékkal csökkent 2009 áprilisa és 2010 márciusa között az előző év hasonló időszakához viszonyítva – derül ki a Nielsen piackutató vállalat 90 termékcsoportot vizsgáló felméréséből.

MTI MTI





Nielsen: az élelmiszerforgalom nőtt, a mennyiség csökkent
 

Nielsen: az élelmiszerforgalom nőtt, a mennyiség csökkent

Magyarországgal együtt kilenc fejlett európai országban csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem mennyiségben mért forgalma a harmadik negyedévben, tavaly július-szeptemberhez képest, ugyanakkor Magyarországon a forgalom értéke nőtt – közölte a Nielsen piackutató cég.

hvg.hu hvg.hu

Pocsék kilátások mellett kezd visszatérni a fogyasztói optimizmusunk
 

Pocsék kilátások mellett kezd visszatérni a fogyasztói optimizmusunk

Tizenkilenc európai országban nőtt a bizalom, míg Dániában, Hollandiában és Csehországban csökkent. Magyarországon 6 ponttal javult a Nielsen piackutató cég fogyasztói bizalmi indexe idén októberben, áprilishoz képest. Így 58 pontos a legfrissebb magyar mutató, amely azonban még mindig messze van a válság előtti szinttől.

hvg.hu hvg.hu

Idén 2 milliárdot költünk majd csokimikulásra
 

Idén 2 milliárdot költünk majd csokimikulásra

Az idei ünnepi időszakban mintegy 2 milliárd forint körüli kiskereskedelmi forgalom várható a csokoládémikulás figurák értékesítéséből, ha az elmúlt évek növekedési trendje folytatódik – közölte a Nielsen piackutató vállalat pénteken a legutóbbi három év ünnepi édesség-szezonjának adatai alapján.

hvg.hu hvg.hu