#Nielsen


Irreálisan drága a lakhatás Magyarországon
 

Irreálisan drága a lakhatás Magyarországon

Magyarok költik lakással kapcsolatos szolgáltatásokra büdzséjük legnagyobb részét, utazásra és üdülésre, valamint pihenésre és szórakozásra ugyanakkor hazánkban fordítják a legkisebb arányt az átlagos havi kiadásokból. Ha tíz százalékkal több pénzük lenne, a magyarok leginkább élelmiszerre adnának ki többet, és valamennyit félre is tennének a pluszból.

hvg.hu hvg.hu

A hiperek a vegyiárupiacot is lenyelik
 

A hiperek a vegyiárupiacot is lenyelik

Közel 310 milliárd forint a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok éves piaca. Idén az első négy hónapban a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok bolti forgalma értékben 2 százalékkal emelkedett, mennyiségben 2 százalékkal csökkent.

hvg.hu hvg.hu




Élelmiszer-kereskedelem: kevesebbet drágábban
 

Élelmiszer-kereskedelem: kevesebbet drágábban

Magyarországon az élelmiszerboltok árai az első negyedévben átlagosan 6 százalékkal emelkedtek, Európában összesen 5 százalékos volt a növekedés – derül ki a Nielsen elemzéséből. Ugyanakkor a magyar mellett további tizenegy további piacon csökkent az élelmiszerek, háztartási vegyiáruk és kozmetikumok forgalma mennyiséget tekintve.

hvg.hu hvg.hu


A sör és a sajt a boltok sztárjai
 

A sör és a sajt a boltok sztárjai

A legutóbbi négy hónap során az élelmiszerek kiskereskedelmi eladása értékben 6 százalékkal nőtt, mennyiségben stabil maradt. Értékben is, mennyiségben is többet adtak el a boltok többek közt sörből, sajtból, tejfölből, margarinból és pralinéból

hvg.hu hvg.hu

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek
 

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek

Reklámra 498 milliárd dollárt költöttek tavaly a világon, 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Kiemelkedik a növekedés a ruházati cikkeknél és az egészségvédelemnél 18, illetve 11 százalékkal. Európában 0,4 százalékkal kevesebbet költöttek reklámra a vállalatok, míg a többi földrészen mindenütt növekvő a trend.

hvg.hu hvg.hu

Több mint ötmilliárdot költöttünk tavaly sonkára
 

Több mint ötmilliárdot költöttünk tavaly sonkára

Egyre több sonkát vásárolnak a magyarok húsvétkor - derül ki a Nielsen kutatásából. Az idei adatok még nem ismertek, de tavaly összesen 3.300 tonna fogyott, ami azt jelenti, hogy átlagosan - a csecsemőket is beleértve - mintegy 30 deka sonkát eszünk az ünnepen - olvasható az InfoRádió honlapján.

hvg.hu hvg.hu

A csokinyúl átvette a vezetést
 

A csokinyúl átvette a vezetést

A tejcsokoládéból készült nyúl és tojás dominál a húsvéti édességek piacán – derül ki a Nielsen legfrissebb elemzéséből. A múlt évben mind értékben, mind pedig mennyiségben bővült a megelőző években rendre csökkenő tendenciát mutató értékesítés. A termékek között a csokitojás sok évig tartó vezető pozícióját átvette a csokinyúl.

hvg.hu hvg.hu


A magyar fogyasztók a legpesszimistábbak
 

A magyar fogyasztók a legpesszimistábbak

Magyarországon 30 pontos fogyasztói bizalmi indexe a legalacsonyabb a világon – derül ki a Nielsen legutóbbi felméréséből. India a legoptimistább fogyasztói piac, elöl van még többek között Brazília, indonézia és Kína.

hvg.hu hvg.hu

A Balaton szelet a tévéreklámok sztárja
 

A Balaton szelet a tévéreklámok sztárja

Nőtt a reklámnézés és egy hirdető magasan uralta a tévés reklámidőt 2011-ben. Volt olyan nap, amikor ugyanazt a hirdetést közel ötszázszor vetítették, a legnézettebb reklám mégis egy magyar márkáé, a Balaton szeleté volt.

hvg.hu hvg.hu

A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI

Nielsen: Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index
 

Nielsen: Magyarországon a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index

Magyarországon 37 ponttal a legalacsonyabb a fogyasztói bizalmi index, a Nielsen piackutató vállalat szeptemberben végzett 56 országot átfogó felmérése szerint, közvetlenül előttünk foglal helyet Portugália, Románia, Dél-Korea, Horvátország és Görögország - közölte a Nielsen holding szombaton.

MTI MTI

Sokan nem értik az élelmiszerek csomagolásán lévő információkat
 

Sokan nem értik az élelmiszerek csomagolásán lévő információkat

A magyar fogyasztók bíznak az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék információiban, de a többség csak részben érti a leírtakat - közölte a Nielsen piackutató cég. A Nielsen 55 országban, köztük Magyarországon végzett felmérést az élelmiszerek csomagolásán lévő információkról.

InfoRádió InfoRádió


Minimum 17 milliárd megy el jégkrémre évente
 

Minimum 17 milliárd megy el jégkrémre évente

Az elmúlt négy hónap adatai szerint érezhető a jégkrémvásárlás növekedése a bolti forgalomban - mondta a Napi Gazdaság hétfői számában Molnár Norbert, a Nielsen piackutató ügyfélkapcsolati csoportvezetője.

MTI/Napi Gazdaság MTI/Napi Gazdaság