1956 szuperritka sportkocsijai
Mutatjuk, hogy az 50-es évek közepén milyen sportautókat készítettek a britek, a svédek és a németek.
Mutatjuk, hogy az 50-es évek közepén milyen sportautókat készítettek a britek, a svédek és a németek.
A Porsche Cayman GT4-nél léteznek erősebb és gyorsabb sportkocsik, de kevés olyan, mely nagyobb élvezetet nyújt nála.
A német gyártó leleplezte a nemrégiben debütált Taycan korábbiaknál szerényebb tudású változatát.
Egyelőre csak “ismerkedik” egymással a Boeing és a Porsche, de már körvonalazódik, milyen repülőgépet / repülő autót készítenének közösen.
Az első körben csak szedánban elérhető elektromos autóból jövőre egy új változat érkezik majd.
A zuffenhauseni gyártó egy extrákkal alaposan telepakolt limitált szériát készített a születésnapra.
A zuffenhauseni sportkocsi egyedi megjelenést kapott és a motorjában is találtak némi extra erőt.
A német gyártó elektromos hiperautóját elsőként amerikaiak vetik alá egy kis tuningnak.
A legújabb hazai Lamborghinik, Ferrarik és Rolls-Royce-ok gyakran bukkannak fel az egyik fóliázócégnél.
Ha valakinek esetleg túl halk lenne a nemrégiben leleplezett Taycan, gombnyomásra akár dinamizmust sugalló hangokat is kicsikarhat belőle.
Egy sportkocsi azoknak, akik téli időjárási körülmények mellett sem kívánják garázsba állítani erős autójukat.
A jelentős extra teljesítményt egyszerűen egy notebook csatlakoztatásával kapja meg az ikonikus sportkocsi.
Megérkezett a Cayenne kistestvérének legerősebb, legsportosabb kivitele, melybe egy 2,9 literes biturbó motor került.
Az elektromos autó világpremierje nincs már messze, szeptember 4-én előlépnek az első teljesen elektromos Porschéval.
Egy hétvégi aukción adtak volna el egy Porsche Type 64-et. Csak sajnos az a fránya angol nyelv közbeszólt.
Teljes neve - Porsche Cayenne Coupé Turbo S E-Hybrid - kétségkívül nem olyan lendületes, mint a kategória eddigi királyának, a Lamborghini Urusnak, viszont erősebb, mint az olaszok benzinbikája, és csak 3,7 litert fogyaszt. Ugyanis kicsit elektromos is, amelyet számos ország honorál majd valamilyen formában. Mi ez, ha nem a tökéletes jobbegyenes, nemcsak az olasz konkurensnek, hanem az egész, világmentő zöld hullámnak is.
A vásárló vélhetően abban bízik, hogy néhány év múlva jelentős haszonnal adhat majd túl az autókon.
A Cayenne most debütált csúcsmodellje még a Lamborghini Urusnál is nagyobb teljesítményt ad le.