Itt az új Porsche Cayenne GTS: V6 után visszatért a V8
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
Megérkezett a német gyártó nagyobb divatterepjárójának új sportos kivitele.
A kevesebb mint ezer példányban készülő újdonság a nemrégiben leleplezett 911 Targára épül.
Ezt a több mint két évtizedes múltra visszatekintő, igen ritka 911 Turbót eddig szinte alig használták.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
Vélhetően az egyik első totálkárosra tört elektromos Porsche látható a képeken.
Az újdonság egyfajta stílusos átmenetet képez a hagyományos kupék és a nyitható tetejű kabriók között.
A hatalmas V8-as benzinmotorra szerelt kompresszor megteszi a hatását.
A német gyártó stuttgarti múzeuma korlátozott nyitvatartással és új előírásokkal, de ismét várja a látogatókat.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
Az amerikai gyártó villanyautójának legerősebb változata 0,1 másodpercet faragott az eddigi gyorsulási szintidejéből. De a számok enyhén becsapósak.
A mostanság forgalomba kerülő új autókat mind gyakrabban szerelik automata váltóval.
A Porsche 911-est nem nagyon kell bemutatni senkinek. Michael Maurer, a márka dizájnfőnöke most azt is megmutatja, hogyan kell pár lépésben lerajzolni.
A Porsche 911 Speedster egy különleges változata a 911-eseknek, amelyből az utolsónak legyártott darabot árverezik el hamarosan.
Ha most személyesen nem is, virtuálisan bártan fel lehet keresni a legnevesebb gyűjteményeket. Ráadásul teljesen ingyen.
A kétszeres rali-világbajnok egészen egyedi autóval lepte meg magát 73. születésnapjára.
És ezek az autók nem csak díszek, használják is őket rendesen.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
Egy klasszikus, léghűtéses Porsche 911-es talán nem az az autó, amiről azt gondolnánk, ideális mindennapi használatra, és lehet, hogy így is van, de van, akit ez nem zavart sosem.
Aki akarja, megkaphatja az ujjlenyomatát a 911-ese orrára.
A Taycan Turbo S nem a nagy hatótávról, hanem sokkal inkább az elképesztő menetdinamikáról szól.