A Porsche elismerte, hogy egy vadonatúj elektromos Taycan robbant fel egy garázsban
A német gyártó egyelőre nem közölt más részleteket az incidensről.
A német gyártó egyelőre nem közölt más részleteket az incidensről.
A Microsoft alapítója alaposan belegázolt Elon Musk lelkébe.
Kevés olyan sorozatgyártású autó létezik, mely legyorsulná a 761 lóerős zuffenhauseni zöld rendszámost.
2020 eddigi legkomolyabb gyorsulási versenyére a világ minden tájáról érkeztek sportautók.
Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.
A sok száz lóerős sportszedánnal nem túl nehéz átlépni a sebességhatárokat.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
Az újdonság sportosabb az alapmodelleknél, de gyengébb a csúcskategóriás kivitelnél.
Minden Macan turbós, de nem minden Macan Turbo. Ezzel a kis felütéssel érdemes tisztázni rögtön, hogy a német szabadidőautó minden variánsában feltöltéses motor van ugyan, de amelyikre a Porsche pluszban is ráteszi a megkülönböztető Turbo jelölést, azok az igazán elit ligába szánt gépeik. Ezt a modellt próbálhattuk ki, ráadásul nemi is akármilyen helyszínen.
A német gyártó nem titkoltan sokkal inkább a sportautós menetteljesítményekre és nem annyira a hatótávra hegyezte ki a Taycant.
Mintha csak együtt járna a Porsche és az iPhone: azok közül, akiknek ilyen márkájú autója van, sokkal többen használnak iPhone-t, mint azt az okostelefon piaci részesedése indokolná. A gyártó pedig elsősorban nekik kíván megfelelni.
Ennek a 60-as évek elejére visszarepítő különleges német kabriónak alaposan megkérik az árát.
A zuffenhauseni gyártó a kupé és a kabrió változatot is közszemlére bocsátotta.
Mostantól akár remek kézikapcsolású váltóval is rendelhető a tavaly év végén debütált aktuális 911-es.
Ha nem tartjuk elég praktikusnak a nemrégiben kijött Taycant, akkor a hamarosan érkező puttonyos változat nekünk készült.
Míg az SAP a Porschénak, a Microsoft a Volkswagennek készít operációs rendszert.