Koronavírus idején a világ legjobb autómúzeumai egy kattintásnyira vannak
Ha most személyesen nem is, virtuálisan bártan fel lehet keresni a legnevesebb gyűjteményeket. Ráadásul teljesen ingyen.
Ha most személyesen nem is, virtuálisan bártan fel lehet keresni a legnevesebb gyűjteményeket. Ráadásul teljesen ingyen.
A kétszeres rali-világbajnok egészen egyedi autóval lepte meg magát 73. születésnapjára.
És ezek az autók nem csak díszek, használják is őket rendesen.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
Egy klasszikus, léghűtéses Porsche 911-es talán nem az az autó, amiről azt gondolnánk, ideális mindennapi használatra, és lehet, hogy így is van, de van, akit ez nem zavart sosem.
Aki akarja, megkaphatja az ujjlenyomatát a 911-ese orrára.
A Taycan Turbo S nem a nagy hatótávról, hanem sokkal inkább az elképesztő menetdinamikáról szól.
A német gyártó egyelőre nem közölt más részleteket az incidensről.
A Microsoft alapítója alaposan belegázolt Elon Musk lelkébe.
Kevés olyan sorozatgyártású autó létezik, mely legyorsulná a 761 lóerős zuffenhauseni zöld rendszámost.
2020 eddigi legkomolyabb gyorsulási versenyére a világ minden tájáról érkeztek sportautók.
Nincs, ami ennél jobban mutatná, mennyire fontos autó a német cégnek az első elektromos modelljük a Porsche Taycan.
A sok száz lóerős sportszedánnal nem túl nehéz átlépni a sebességhatárokat.
A Budapest-Bécs távolság megtételét követően már nem túl sok energia marad az akkumulátorban.
A német gyártó kompakt és könnyű sportkocsijában egy remek 6 hengeres boxermotor teljesít szolgálatot.
Ha valaki az Autobahnon folyamatosan teljesen lenyomott gázpedállal közlekedik, akkor még a nagy akkumulátorkapacitás ellenére is nagyon gyorsan lemerülhet a kocsija.
A Model S és a Taycan Turbo S közötti gyorsulási versengés néhány apró dolgon dőlhet el, vázoljuk őket.
A legendás sportkocsi limitált szériáját egy a Forma–1-et is megjárt hatszoros Le Mans-i bajnok neve fémjelzi.
Az újdonság sportosabb az alapmodelleknél, de gyengébb a csúcskategóriás kivitelnél.
Minden Macan turbós, de nem minden Macan Turbo. Ezzel a kis felütéssel érdemes tisztázni rögtön, hogy a német szabadidőautó minden variánsában feltöltéses motor van ugyan, de amelyikre a Porsche pluszban is ráteszi a megkülönböztető Turbo jelölést, azok az igazán elit ligába szánt gépeik. Ezt a modellt próbálhattuk ki, ráadásul nemi is akármilyen helyszínen.