szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A jelentős extra teljesítményt egyszerűen egy notebook csatlakoztatásával kapja meg az ikonikus sportkocsi.

A Porsche tavaly év végén leplezte le az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új fejlesztésű 911-est. Ez a 992-es típusjelzésű modell első körben csak és kizárólag egy 450 lóerős teljesítményű, illetve 530 Nm nyomatékú 3 literes 6 hengeres motorral volt elérhető, amit aztán nemrégiben követett a sorban a hasonló blokkból 385 lóerőt, illetve 450 Nm-t előállító alapmodell.

Bőven akadnak azonban olyanok, akik nem teljesen elégedettek sem a 385, sem pedig a 450 lóerős produkcióval. Nekik készült a Litchfield Motors új tuningja, ami mindennemű hardveres módosítás nélkül, egyszerűen a motorvezérlő szoftver módosításával 580 lóerőre, illetve 650 Nm-re húzza fel a Carrerát, illetve a Carrera S-t. Vagyis a gyárilag gyengébb modell esetében 195 extra lóerőt, illetve 200 extra Nm-t kapunk.

Litchfield Motors

Az 1 194 fontos (415 ezer forint) tuning a fejlesztők elmondása szerint nem hat károsan az új Porsche 911 hétköznapi vezethetőségére.

Litchfield Motors

Aki gyárilag erősebb 911-esre vágyik, annak már csak pár hónapot kell várnia a 600 lóerősnek ígérkező 911 Turbóra, illetve a várhatóan 640 lóerős 911 Turbo S-re, melyek közös vonása a 3,8 literes turbómotor, illetve az összkerékhajtás. Ráadásul érkezőben a 4 literes szívómotorral szerelt új 911 GT3, ami az előzetes információk szerint 550 lóerőt szabadít majd rá a hátsó kerekekre.

Litchfield Motors

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!