Így ünneplik a győri Audi TT 20. születésnapját
A négykarikás német gyártó ikonikus sportkocsija egy limitált szériás különkiadást kapott.
A négykarikás német gyártó ikonikus sportkocsija egy limitált szériás különkiadást kapott.
A brit gyártó legfrissebb újdonsága kabrió mivolta ellenére alig nehezebb zárt tetős testvérénél. És iszonyatosan gyors.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Az amerikai gyártó érkezőben lévő villanymotoros roadstere padlógázra szó szerint az ülésbe préseli az embert.
A teljesen új fejlesztésű roadster alapmodellje közel 200 lóerős, és valamivel 15 millió forint alatt már a miénk lehet.
Nyitható tetejű és kupé változatban is kipróbáltuk az Audi legkeményebb sportkocsiját. Azt az autót, amelynek még akkor is 5 hengere működik, ha a környezettudatosság jegyében minden második éppen pihen.
Két ülés, elektromosan működtethető vászontető, háromféle motor. Befutott hivatalosan is a BMW új roadstere.
Az Icona sorozat sportkocsijai a legmodernebb technológiákkal megspékelve repítenek vissza az 50-es évekbe.
Nyitható tetejű szupersportkocsi nem volt még olyan halk és nem fogyasztott még olyan keveset, mint a BMW i8 Roadster. A képet azonban árnyalja, hogy spórolni csak akkor tudunk vele, ha igen tehetősek vagyunk.
Semmi előjele sem volt annak, hogy a 488 GTB legsportosabb változatának lecsapják a tetejét, de most itt a szupererős Spider.
A müncheni márka Pebble Beachen rántotta fel a leplet teljesen új fejlesztésű roadsteréről.
Igen mutatósra sikeredett a bajor gyártó két személynek kiváló vezetési, illetve utazási élményt biztosító nyitható tetejű kompakt újdonsága.
Végy egy a retro divathullámon lovagló kisautót, teljesen csapd le a tetejét, és fűszerezd meg az egészet egy szemrevaló fényezéssel. Körülbelül így hangzik az olaszok új receptje.
A tesztpilóta esküszik rá, hogy az elképesztő villanyautó gyártója nem ferdít a gyorsulási adatok kapcsán.
A hölgy nemrégiben megváltoztatta olasz sportkocsijának külcsínjét, és elégedett a végeredménnyel.
Japánban már felfedték a 2019-es modellévű MX-5 részleteit, az új modell csípősebb lett az elődjénél.
A bajor gyártó maga készítette álcaruhás képeket tett közzé.
Az ilyen és ehhez hasonló roadsterek általában fele ekkora áron szoktak elkelni, ezúttal azonban sokat nyomott a latban a kocsi első vásárlója.
Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
Alig, hogy kihozták a szalonból, máris leamortizálták a kocsit.