A lényeg változatlan: Lada Niva reklám 1977-ből és 2020-ból
A felvétel készítéséhez használt filmes technika sokkal többet fejlődött, mint maga az autó.
A felvétel készítéséhez használt filmes technika sokkal többet fejlődött, mint maga az autó.
A jövő héttől rendelhető új kompakt divatterepjáró a hibrid technológia és a magasabb alapfelszereltség miatt drágul. Automataváltó viszont egyelőre nincs hozzá, zöld rendszám pedig egyáltalán nem igényelhető rá.
Ismét megújult a hazai piacon olyannyira népszerű kompakt divatterepjáró, mely mostantól már csak lágyhibrid hajtással készül.
Megkezdődött a 2020-as modellévre szánt orosz terepjáró kereskedelmi forgalmazása.
A Skoda Kamiq Scoutline minden korábbinál terepesebb járgánynak tűnik, de összkerékhajtás még így sincs benne.
Megérkezett Európába a japán gyártó hazánkban zöld rendszámozható divatterepjárója.
A Hyundai égisze alá tartozó luxusmárka leleplezte első termékét a divatterepjáró kategóriában.
Immár Magyarországon is elérhető a nemrégiben leleplezett GLB csúcsváltozata, amire minden további nélkül igényelhető a 7 üléses nagycsaládos állami támogatás.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Az elmúlt esztendőben minden korábbinál több SUV talált gazdára Németországban.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A vízszintbe dönthető első ülésen nemcsak szuperkényelmesen, hanem maximális biztonságban utazhatunk.
Egyre több az ilyen szuper-SUV az utakon, amelyek úgy mennek, mint a legdurvább sportkocsik.
Nem csak új évtized, új korszak is kezdődik az idén az autóiparban. A gyártóknak minden korábbinál szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelniük, miközben a vásárlók nem feltétlenül a legzöldebb termékeket favorizálják.
Ennek az egyedi módon kivitelezett Nivának a láttán még a típust nem annyira kedvelőknek is meglágyul a szíve.
A szupersportos csúcsmodell közel kétszer annyiba kerül, mint egy alap Q8-as.
A legszerényebb mértékben az Xray divatterepjáró ára emelkedett.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet az olasz sportkocsi-gyártó első SUV modellje.
Az RS Q3 lényegében úgy lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mint egy hamisítatlan sportkocsi.
Ezzel a gázolajos SUV-val bőven 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as gyorsulást.