Mindent a szemnek: itt a Skoda legújabb divatterepjárója
A Skoda Kamiq Scoutline minden korábbinál terepesebb járgánynak tűnik, de összkerékhajtás még így sincs benne.
A Skoda Kamiq Scoutline minden korábbinál terepesebb járgánynak tűnik, de összkerékhajtás még így sincs benne.
Megérkezett Európába a japán gyártó hazánkban zöld rendszámozható divatterepjárója.
A Hyundai égisze alá tartozó luxusmárka leleplezte első termékét a divatterepjáró kategóriában.
Immár Magyarországon is elérhető a nemrégiben leleplezett GLB csúcsváltozata, amire minden további nélkül igényelhető a 7 üléses nagycsaládos állami támogatás.
Az amerikai piacon nem lenne túl népszerű az európai gázolajos erőforrás, így ott benzines V8-cal szerelik a divatterepjárót.
Az elmúlt esztendőben minden korábbinál több SUV talált gazdára Németországban.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A vízszintbe dönthető első ülésen nemcsak szuperkényelmesen, hanem maximális biztonságban utazhatunk.
Egyre több az ilyen szuper-SUV az utakon, amelyek úgy mennek, mint a legdurvább sportkocsik.
Nem csak új évtized, új korszak is kezdődik az idén az autóiparban. A gyártóknak minden korábbinál szigorúbb károsanyag-kibocsátási normáknak kell megfelelniük, miközben a vásárlók nem feltétlenül a legzöldebb termékeket favorizálják.
Ennek az egyedi módon kivitelezett Nivának a láttán még a típust nem annyira kedvelőknek is meglágyul a szíve.
A szupersportos csúcsmodell közel kétszer annyiba kerül, mint egy alap Q8-as.
A legszerényebb mértékben az Xray divatterepjáró ára emelkedett.
Vázoljuk, hogy hogyan festhet az olasz sportkocsi-gyártó első SUV modellje.
Az RS Q3 lényegében úgy lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, mint egy hamisítatlan sportkocsi.
Ezzel a gázolajos SUV-val bőven 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as gyorsulást.
Itt a megoldás azoknak, akik a 650 lóerős alapmodellt egyszerűen túl gyengének találják.
A motorsportok egyik legismertebb figuráját is meglepte a Ford elektromos szabadidő-autója.
Az újdonság sportosabb az alapmodelleknél, de gyengébb a csúcskategóriás kivitelnél.
Az újdonság révén egy feltöltéssel akár 50 kilométert is meg lehet tenni tisztán elektromosan.