Selymes durvaság: teszten a BMW X4 M40i
Olyan ez a sportterepjáró, mint egy öltönybe bújt bokszoló. Kipróbáltuk a fizika törvényeit feszegető új X4 M40i-t.
Olyan ez a sportterepjáró, mint egy öltönybe bújt bokszoló. Kipróbáltuk a fizika törvényeit feszegető új X4 M40i-t.
A dél-koreai gyártó új globális modellje a kompakt SUV-ok piacán áll hadrendbe.
Lassan odáig fajul a helyzet, hogy az új autók elejét teljes egészében egy gigantikus hűtőrács fogja kitenni.
Elképesztő, hogy a Renault milyen kompakt karosszériába tudott belezsúfolni 7 ülést, azonban akad egy komoly probléma a szuperolcsó újdonsággal.
Az új, nagy BMW SUV elég fajsúlyos látvány önmagában is, de persze lehet még tovább fokozni a megjelenését.
A francia gyártó újdonságából érkező villanymotoros, zöld rendszámos változat hatótávja meghaladja a 300 kilométert.
Az egészen európai külső megjelenésű újdonság nagyobb, mint a népszerű VW Tiguan, de olcsóbb német riválisánál. A minőségét egyelőre nem ismerjük.
Az Abt tuningműhelycég biztosan nem ad ki a kezéből vállalhatatlan végeredményt.
A Mercedes ikonikus szögletes terepjárójából egy jubileumi limitált széria érkezett, mutatjuk.
A német és a japán terepjáró már alaphelyzetben is komoly hasonlóságot mutat egymással. Hát még így.
Az XC90-es divatterepjáró autonóm vezetésre kihegyezett új változatát a tetején lévő szenzorokról könnyű beazonosítani. És néhány éven belül minden harmadik Volvo teljesen önvezető lesz.
Mint Münchausen báró, saját hajánál fogva húzza ki magát. Csak ez nem mese.
Motorból csak egyetlen szívó benzines érhető el, igaz legalább kétféle teljesítménnyel.
Az új Jimny terepjáró képességei már alaphelyzetben sem rosszak, de most sikerült egy kicsit még tovább javítani rajtuk.
A stuttgarti gyártó újdonsága kívül kompakt, belül viszont meglepően nagy. Jövünk minden részlettel a GLB-ről.
Közel négy évtizedet kellett várni az új G-Klasséra, ami dizájn és hangulat tekintetében semmit sem változott, a technikája azonban abszolút 2019-es szintű. Gigant zsanérok, ódivatú kilincsek, ajtócsapkodás, az iparág legdurvább központi zárja és egy remek V8 – ez az új G.
Egy Európán átívelő túra keretein belül vezettük a minden kereskedelmi előzmény nélküli hatalmas divatterepjárót és a ráncfelvarráson átesett luxuslimuzint. Melyek közös vonása a hatalmasra nőtt vese.
A Kia Motors bemutatta az új városi crossover, az XCeed első fotóit.
Az A6-os Audi enyhén terepjárós kivitele nem jön zavarba akkor, ha lehajtunk vele az aszfaltozott utakról.
Ha a Mercedes közel 4 évtized után cserélte újra a G-osztályt, akkor tulajdonképpen az UAZ sincs túlságosan elkésve.