Arany középút: 4 liter alatt fogyaszt az új hibrid Hyundai Kona
A dél-koreai gyártó a benzinmotoros, illetve a tisztán elektromos hajtásláncú Kona közé lőtte be új modelljét.
A dél-koreai gyártó a benzinmotoros, illetve a tisztán elektromos hajtásláncú Kona közé lőtte be új modelljét.
A Volkswagen-konszern cseh márkája az eddigi legnagyobb divatterepjárójából készítette ezt az egyedi újdonságot.
Már magyarországi ára is van a bajor gyártó legfrissebb sportos divatterepjáróinak.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának felfrissített, immár plugin hibridként is elérhető kiadása.
A BMW X2 M35i több tekintetben is új fejezetet nyit az autógyár történelmében, és bár SUV-jellegű formatervvel bír, a gyakorlatban nem sok választja el egy valódi kompakt sportautótól.
A Superb esetében most először kínált Scout változat megemelt futóművet és megerősített alsó védelmet kapott.
A gigantikus müncheni divatterepjáró a méretéhez méltó erejű új topmodell változatot kapott.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
A bajor gyártó kínálatában hamarosan 4 hengeres gázolajos erőforrás is elérhető lesz.
Ennek a divatterepjárónak olyan a külcsínje, hogy akár egy haditechnikai kiállításról sem lógna ki.
Bohókás formája miatt nehéz komolyan venni ezt az apró négykerekűt, pedig olyan terepjáró képességekkel rendelkezik, amelyekről sok nála nagyobb rivális legfeljebb csak álmodozhat. Végre egy olyan autó, amelyről elmondhatjuk: karakteres.
Hiába a közel 5 évtizedes szovjet technika, az UAZ-ra a jelek szerint továbbra is sikerül vevőket találni.
A Mini sportosra hangolt új kivitelű modelljeivel 5 másodperc magasságában lehet letudni a 0-100-as gyorsulást.
Ez a modell jelentheti az arany középutat a német gyártó új SUV-kupé termékcsaládjában.
Vélhetően kevesen lepődnek meg azon, hogy a német gyártó új modellje francia technológiára épül.
Az biztos, hogy ez nem egy konzervatív Rolls-Royce. A több mint 300 ezer eurós jármű tökéletes korkép: az új arisztokrácia és a milliárdos topsportolók újabb önigazolása. Egy sor régi nagy márkának egyszerűen a fennmaradása múlik az ilyen méregdrága, divat SUV-ken.
Bár nem divatterepjáró, a Raptor abszolút kimaxolja a menőségfaktort. A kőkemény igénybevételre méretezett pickup Marokkóban bizonyította, hogy mély homokban, sziklás terepen és aszfalton is képes helytállni.
A típus már alaphelyzetben sem rendelkezik rossz terepjáró képességekkel, hát még ebben a változatában.
Ha valakinek esetleg nem jön be a limuzinforma, annak más járművet is kínál az orosz prémiummárka, az Aurus.
Mutatjuk, hogy hogyan mutat egymás mellett a japánok apró, és a németek gigantikus terepjárója. A forma nagyon hasonló, minden más azonban szögegyenesen eltérő. Szavazzon, melyik kellene jobban!