Bírság vár a gyártókra, mert nem fogynak az e-teherautók
Egyedül a városi buszok terén figyelhető meg a dízel alacsonyabb aránya.
Egyedül a városi buszok terén figyelhető meg a dízel alacsonyabb aránya.
Akár évi 10 000 kilométert is hozzáadhat a hibrid kamion hatótávolságához a napenergia, ha beválik a Scania elképzelése.
Saját pályáján versenyez a tehertrolival az akkumulátoros kamion Németországban.
Az elhunyt futballfenoménról nem nehéz jó sztorikat találni.
Várakozások szerint 5-10 százalékkal csökkenhet a hibrid kamionok üzemanyag-fogyasztása.
Felsővezetékek kiépítésével vagy akkumulátortöltő állomások hálózatával érdemes villamosítani a kamionforgalmat? A német autópályákon ezt igyekeznek kísérletekkel eldönteni.
Már nem is lenne hova beszállnia, mert fülkéje sincs.
A NXT-nek csak az eleje és a vége fix, a két hajtómodul közé akár buszfelépítményt, teherautó modult, vagy akár hulladékgyűjtő egységet is lehet illeszteni.
2019 második felében kezdődhet meg a Volkswagen-botrányban érintett autótulajdonosok és a konszern közötti kárpótlási per, amelyet egy perközösség kezdeményezett .
Scania bemutatta legújabb hibrid és plugin-hibrid kamionjait, amelyek nemcsak prototípusok, hanem valóban piaci megjelenésre is számíthatnak.
A Scania mindig is csinált extrém felépítményű teherautókat is.
A fizetések mellett nagyon felértékelődött, hogy milyen vasat raknak a szállítmányozó cégek a sofőrök alá. A Scania új, királykategóriás kamionja leginkább olyan, mint egy guruló mini hotelszoba, miközben technológiai szempontból is ultramodern.
Egyelőre még csak tesztfázisban vannak a Scania elektromos járművei Svédországban, amelyeknél már nem kell külön csatlakozóval babrálni.
Elegáns, grandiózus és nagyon kreatív reklám a skandináv kamiongyártótól.
A kamionokat gyártó svéd Scania és Norvégia legnagyobb árufuvarozó cége összefogott, hogy egy kicsit jobbá tegyék a jövőt.
A cég kitartott amellett, hogy ártatlan, mégis kifizeti az EU 401 millió eurós büntetését.
Még áprilisban rögzítette a svéd utakon egy autós fedélzeti kamerája, ahogy egy Volvo frontálisan karambolozik egy kamionnal.
A mozgó irányítási központként használható Scania kamion értéke a speciális felszerelései nélkül, alapáron, több mint 50 millió forint.
A világ első villamosított autópályája-szakaszát a közép svédországi Gävle városában adták át a napokban, melyen elsőként az elektromos meghajtású G 360-as Scania teherautó közlekedett.
Akkumulátorok helyett a hálózatról kapná az áramot a teherautó, ami csak előzésnél kapcsolná be a belső égésű motort.