Testvérpárbaj: VW Golf a Seat Leon ellen
Egymásnak eresztettük a Volkswagen konszern népszerű kompaktjait, ugyanazzal a benzinmotorral és váltóval. Vajon az eredeti német modell vagy a kicsit izgalmasabb spanyol újragondolása a jobb választás?
Egymásnak eresztettük a Volkswagen konszern népszerű kompaktjait, ugyanazzal a benzinmotorral és váltóval. Vajon az eredeti német modell vagy a kicsit izgalmasabb spanyol újragondolása a jobb választás?
A plugin hibrid hajtásláncú kompakt szabadidőautó 245 lóerős teljesítményű.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A Volkswagen stílusos modelljének legerősebb puttonyos kivitele abszolút nem szenved erőhiányban.
A Volkswagen népszerű dobozos autója ezúttal a gépháztető alatt újult meg.
A négy éve velünk lévő cseh divatterepjáró felfrissített változatát hamarosan hivatalosan is leleplezik.
A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel.
Még mindig Volkswagen Golfból adják el a legnagyobb mennyiséget.
A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja.
A 320 lóerős motorral szerelt német SUV komoly menetdinamikával kecsegtet.
Nyomatékból nem szenved hiányt a német kompakt GTD kivitele.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Három CNG-tartályban összesen 17,3 kilogramm sűrített földgázt képes tárolni az új német kompakt.
A fejlett plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos hatótávolsága 47 kilométer.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
A komoly teljesítmény mellé 400 Nm-es nyomaték és relatíve szerény fogyasztás társul.