#VW


VW Passat teszt: minden maradt a régi, szerencsére
 

VW Passat teszt: minden maradt a régi, szerencsére

Sokan csalódtak az új Passat bemutatásakor, a népszerű Volkswagen nem változott jelentősen az elődhöz képest, lényege maradt, ami volt: alaphelyzetben puritán, de a végletekig felextrázható, kényelmes, gondoskodó, takarékos és dinamikus vezetői autó.

Biró Csongor Biró Csongor

Vezettük az új Volkswagen Eost – teszt
 

Vezettük az új Volkswagen Eost – teszt

Azt még nem tudjuk, hogy Magyarországon kapható lesz-e az új Golf kabrió, de az biztos, hogy a megújult Volkswagen Eos már a hazai kereskedésekben várja napfürdőre vágyó vásárlóit. Az Eos is egy Golf kabrió, amitől csak különleges, kemény, napfénytetővel kombinált, mozgatható fedele különbözteti meg.

Biró Csongor Biró Csongor

Volkswagen Touran teszt: féltem, hogy sokat fogyaszt
 

Volkswagen Touran teszt: féltem, hogy sokat fogyaszt

Ha a szürkeség hangot adna, akkor az új Volkswagen Touran ordítana. És nem azért, mert ezüst a színe. Steril családi autó, de ennél több rosszat nem mondhatunk róla. Kétgyerekes családoknak ideális kocsi, de akár hét személy szállítására is alkalmas. 1,4 literes kettős feltöltésű motorja könnyedén mozgatja, fogyasztása normális.

Biró Csongor Biró Csongor

Leáll hétfőn egy szlovák autógyár
 

Leáll hétfőn egy szlovák autógyár

Leállítja a nagyszombati (Trnava) PSA Peugeot Citroen autógyár hétfőn a termelését, a hét további munkanapjain pedig egy műszakban működik tovább. A kényszerleállás a japán természeti katasztrófával függ össze, hiányoznak a szigetországban gyártott alkatrészek - írja az Új Szó című pozsonyi napilap hétfői számában.

MTI MTI

A VW 4 ezer euró jutalmat fizet németországi dolgozóinak
 

A VW 4 ezer euró jutalmat fizet németországi dolgozóinak

A Volkswagen AG 4 ezer euró (megközelítőleg 1,09 millió forint) jutalmat fizet a cég hat németországi gyárában dolgozóknak a tavalyi eredmény alapján. Ezt a VW igazgatótanácsa és a dolgozókat tömörítő szakszervezet megállapodása után jelentették be hétfőn.

MTI MTI

VW Amarok teszt: luxus trágyahordó
 

VW Amarok teszt: luxus trágyahordó

A Volkswagen ezúttal elkésett, de nem késett le semmiről. Bár korábban volt platós autója (VW Caddy, VW Taro), a modern pickupok piacára utolsóként lépett. A jól bejáratott japánokra ráijesztett a VW az Amarokkal, a sok tekintetben különleges haszon- és élvezeti jármű kapásból a kínálat tetejére mászott fel. Teszteltük a csúcsmodellt.

Biró Csongor Biró Csongor

Mennyit kell várni az új autóra?
 

Mennyit kell várni az új autóra?

A magyar autópiac siralmas helyzetét rontja, hogy a nem készleten lévő, gyártásból megrendelt új autókra hónapokat kell várni. Az Autómenedzser.hu annak járt utána, mi ennek a jelenségnek az oka, illetve egyes márkáknál és típusoknál milyen hosszú idő, míg megérkezik a kifizetett autó.

unknown unknown

Milyen autókat vettek 2010-ben a magyarok? Toplisták, kategóriák
 

Milyen autókat vettek 2010-ben a magyarok? Toplisták, kategóriák

2010-ben a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) tagjai 51 591 személygépkocsit adtak el, ez 34,4 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Magyarországon tavaly 43 423 személyautót helyeztek forgalomba, 27,8 százalékkal kevesebbet, mint 2009-ben – olvasható az egyesület közleményében.

Biró Csongor Biró Csongor

Toplisták: milyen autókat vettek 2010-ben a magyarok?
 

Toplisták: milyen autókat vettek 2010-ben a magyarok?

Az év első tíz hónapjában a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) tagjai 42 054 személygépkocsit adtak el, ez 39,1 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. Magyarországon 36 054 személyautót helyeztek forgalomba, 31,1 százalékkal kevesebbet, mint 2009 első tíz hónapjában – olvasható az egyesület közleményében.

Biró Csongor Biró Csongor

Zuhan a német piac, lángol a kínai
 

Zuhan a német piac, lángol a kínai

A tavalyi válságos év után kezd magára találni a világ és Európa autópiaca. Egyes régiókban szárnyal az új autók eladása. Európa és az európai gyártók számára rossz hír, hogy a roncsprémiummal eddig lélegeztetőgépen tartott német piac haldoklik, ott óriási a visszaesés. Ennek ellenére a német autók jól fogynak világszerte, a német prémium márkák tőkéje egyre csak hízik. A VW az első negyedévben 95 százalékos (433 millió euró) nyereségpluszt könyvelt el.

Biró Csongor Biró Csongor