Fény derült a legújabb VW villanyautó, az ID.4 valós hatótávjára
A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni.
A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni.
A Volkswagen sofőrjének nem tetszett, hogy nem tud egyenesen tovább haladni. Pedig még akkor sem tudott volna, ha senki nincs rajta kívül az úton.
A környezetvédők szerint nem kellene támogatni a nem elektromos autók gyártását.
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
Itt a megoldás azoknak, akik az eredeti Formentort túl drágának találják.
Ilyen lehet egy-egy nagyobb termékbemutató a jövőben?
Frissült a németek legelegánsabb limuzinja, amely ráadásul mostantól létezik kombi karosszériával is Arteon Shooting Brake néven. Ezt próbáltuk ki a hazai bemutatón.
Miután törölték a törökországi gyárépítési terveket, a Volkswagen jelentős fejlesztés hajt végre a pozsonyi üzemében.
Nyomatékból nem szenved hiányt a német kompakt GTD kivitele.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
A BMW és az Audi hasonló kompaktjainak teljes értékű kihívója lett a wolfsburgiak újdonsága.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
Immár Magyarországon is rendelhető az új Octavia sportos csúcsmodellje.
Három CNG-tartályban összesen 17,3 kilogramm sűrített földgázt képes tárolni az új német kompakt.
A fejlett plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos hatótávolsága 47 kilométer.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
Nincs más autó idén, amelyet akkora elvárások vennének körül, mint a régóta várt első elektromos német tömegautót a Volkswagen ID.3-at. Az autóbirodalom legfontosabb válaszát, hogyan is képzelik el a következő évtizedek Golfját. Kipróbáltuk mi is.
A Seatból kivált sportos almárka felfrissített modelljének alaposan megkérik az árát. Néhány extrával könnyen 20 millió forint fölé ugorhatunk.
A komoly teljesítmény mellé 400 Nm-es nyomaték és relatíve szerény fogyasztás társul.
A Tiguan alá pozícionált újdonság mozgatásáról egy 1,5 literes turbós benzinmotor gondoskodik.