Nem vall szégyent az Autobahnon a 300 lóerős Volkswagen Golf GTI Clubsport
A rohanásnak csak az elektronika vet véget 252 km/h-nál.
A rohanásnak csak az elektronika vet véget 252 km/h-nál.
A VW konszern új spanyol márkájának crossovere 60 extra lóerőt kapott.
A német autógyártó egyre jobban elmélyül a maga teremtette mátrixban és a "Neo projekt" után egy újabb forradalminak ígért fejlesztésen dolgozik.
A cseh kisautó 2014 óta elérhető aktuális generációja hamarosan nyugdíjba vonul.
A német gyártó kompakt modellje alig fogy az USA-ban, így a piaci kivezetése mellett döntöttek.
Az Audi Q7 méretkategóriájában versenyző SUV kétféle benzinmotorral készül.
A Volkswagen Harlekin nem egy rosszul sikerült karosszériázás eredménye.
Jelek szerint már nem kell sokat várnunk a T6.1 utódjának hivatalos leleplezésére.
Kifogyott az elektronikai alkatrészekből az ismét lendületbe jött autóipari termelés.
A Volkswagen szuper alacsony fogyasztású modelljéből nagyon kevés készült.
Küszöbön a csehek legnagyobb divatterepjárójának első számottevő megújulása.
A brit luxusautó-gyártó rekordeladással zárta a 2020-as évet, köszönhetően elsősorban a kínai piacnak.
A világ egyik legnagyobb autógyártójának főnöke szerint az új autóipari sztárok, mint a Tesla, annyira túlértékeltek a tőzsdéken, hogy a hagyományos gyártók nem tudnak elegendő tőkét vonzani a fejlesztéseikhez.
Egymásnak eresztettük a Volkswagen konszern népszerű kompaktjait, ugyanazzal a benzinmotorral és váltóval. Vajon az eredeti német modell vagy a kicsit izgalmasabb spanyol újragondolása a jobb választás?
Az Audi vezérigazgatója szerint az autóipari cégek túlélik a válságot, a vendéglátóipari cégek nem. A VW-konszernnek az évtized közepére korlátozottan önvezető, 2040-re teljesen önvezető autói lesznek.
A plugin hibrid hajtásláncú kompakt szabadidőautó 245 lóerős teljesítményű.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.