Dízeltől a hibriden át az elektromosig: itt a teljesen új Ford Transit Custom
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
A Ford dobozos újdonsága számos különböző hajtáslánccal, alapáras 5G modemmel debütál a piacon.
Megérkezett az Ioniq 5 nagyobb méretű testvérmodellje, a közel 5 méter hosszú Ioniq 6.
Megérkezett a Mercedes EQV és az Opel Zafira-e Life új kihívója.
A japán gyártó öt év után megújította népszerű kompakt elektromos modelljét.
Visszakerült a kínálatba a Volkswagen 80 lóerőnél alig erősebb kis elektromos kocsija.
A külső megjelenése és az utastere nem változott, ellenben a hajtáslánca teljesen megújult a Vitarának, melynek ára most először karcolja meg a lélektani 10 millió forintos határt. Meghajtottuk a gyengébb, lassabb és kevesebbet fogyasztó új Suzukit.
Városban általában mindegyik elektromos autó jól teljesít, de mi a helyzet az autópályán?
A japán gyártó új szabadidő-autójának plugin hibrid verziója igen komoly villanyhatótávval bír.
Az 5,21 méter hosszú német elektromos autó megkapta a hivatalos EPA minősítését.
A legjobb közel 20 százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint a hivatalos adata, a legrosszabb 26 százalékkal többet.
A VW konszern cseh márkájának újdonsága dízelmotor nélkül is igen komoly hatótávval büszkélkedhet.
Az új szabadidő-autó kiviteltől függően mintegy 400-600 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
A sportosra hangolt cseh elektromos autó kétféle változatban érkezett meg hazánkba.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
A nemrég ráncfelvarrt Cayenne SUV-nak nyilvánosságra hozták a szigorú amerikai szabvány alapján mért hatótávjait.
A kétféle változatban kapható 4,99 méter hosszú elektromos autó hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
A mintegy 100 lóerős extra teljesítmény felára 4,4 millió forint.