szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.

A BMW a 2017-es Frankfurti Autószalonon tárta a nagyközönség elé az i Vision Dynamics nevezetű tanulmányautót, mely azt hivatott előrevetíteni, hogy milyen lesz a bajor márka új középkategóriás elektromos modellje. Idén márciusban aztán lehullott a lepel a sorozatgyártásba küldenő végleges változatról, az i4-ről, melynek frontrésze így mutat:

©

A most zajló Sanghaji Autószalonon a legsportosabb i4 variáns, az i4 M Sport is bemutatkozott:

©

Az összkerékhajtású újdonság elsősorban módosított lökhárítóiról, nagyobb kerekeiről és méretesebb féktárcsáiról ismerszik meg, az utastérben pedig sok alumínium- és karbonelemre lehetünk figyelmesek.

Ilyen az alapmodell
©
Így fest a sportos változat
©

Az 58-60 ezer eurós (20,9-21,6 millió forint) áron debütáló BMW i4 M Sport 530 lóerős teljesítménnyel rendelkezik, ami 4 másodperces 0–100-as gyorsulást tesz lehetővé. A 80 kWh kapacitású, 550 kilogramm tömegű akkumulátorral szerelt modell WLTP-hatótávja 590 kilométer, a végsebessége pedig elektronikusan 200 km/h-ra van korlátozva.

Az i4 belépőszintű modellje, az i435 280 lóerővel rendelkezik, az arany középutas i440 pedig 330 lóerős produkciót ad elő.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!