Mégsem búcsúzik: a Mercedes tovább gyártja az A-osztályt, méghozzá Kecskeméten
A magyar gyárban lesz majd az összeszerelés.
A magyar gyárban lesz majd az összeszerelés.
Új modellekkel bővítenék a személygépkocsi-kínálatot Európában.
Míg a 911-es sportkocsiból 54 év alatt gyártottak le egymillió példányt, a Macan ugyanezt a szintet 12 év alatt megugrotta.
Az üzemeik alig fél gőzzel termelnek.
Kiadta a KSH a részletes májusi adatokat, kicsit nőtt az ipari export, 6 százalékkal az autógyártás. Az akkugyártásnál csak annak lehet örülni, hogy már nem folytatta a hónapokon át tartó mélyrepülést.
Pár év és vélhetően elsöpri a piaci verseny a kínai e-autómárkák nagy részét.
Tavaly 2,2 millió járművet adtak el.
Akkoriban diktálták a tempót, míg most reménytelennek tűnik a felzárkózás.
Júniusban alig 10 ezer autót adtak át, ami az egy évvel korábbi fele.
Felmerült, hogy Amerikába költözik a Lotus.
Miközben már büntetővámokkal is védik az európai márkákat.
Ha tényleg a Made in USA számít.
Az elsőt viszont bemutatják idén.
A magyarországi potenciális beszállítók tapasztalatai alapján a villanyautók (EV) gyártására való átállás sokszor inkább vergődésnek tűnik. A cégek az EV-iparban való szerepvállalásának lehetőségeit és realitásait mérte fel egy friss magyar kutatás.
Idén május 13–16. között rendezik meg az Ipar Napjai Nemzetközi ipari szakkiállítás mellett az Automotive Hungary Nemzetközi járműipari beszállítói szakkiállítást a Hungexpo-n. A pavilon csaknem 80 százaléka már foglalt, így mindenki, aki kilátogat az eseményre számos újdonságra és érdekességre számíthat. Baranyai Gergő kiállításigazgatóval beszélgettünk.
Erre az évre a hazai piacon enyhe növekedésre számít a Suzuki, amely rövid távon nem tart a BYD és a BMW idén startoló gyártásától sem. A cég tavalyi eredményeit bemutató sajtótájékoztatón az is kiderült, tervezik-e tisztán elektromos autók gyártását Esztergomban.
Vadonatúj dizájn, panorámavetítős műszerfal, akár 900 kilométeres hatótáv, brutális töltési sebesség és AI által automatizált töltőfedél. Kipróbáltuk a az első magyar gyártású BMW-t, a bajor gyártónál új fejezetet nyitó Neue Klasse iX3-at.
Megszigorították a ritkaföldfémek és mágneses anyagok kivitelét, ami lassan globális ellátási gondokat okoz az autóiparban.
Magyarországról jó eladási számokat kapott a Suzuki, külföldről viszont sokkal kevesebb pénz érkezett be.
Jóváírást akarnak az odaát gyártott autóik után.