A Mercedes vezére szerint az autógyártás keményebb üzlet, mint valaha
A cég nyeresége kevesebb mint felére csökkent az első félévben.
A cég nyeresége kevesebb mint felére csökkent az első félévben.
Júniusban 4,9, az egész első félévben 3,9 százalékkal volt alacsonyabb az ipari termelés idén, mint tavaly.
Mivel a magyarországi autóipar szorosan kötődik a német megrendelésekhez, ez a mi gazdaságunknak is rossz hír.
“TT Moment 2.0-ként” hivatkoznak a projekre a belső kommunikációban.
A vállalat szerint Szegeden az építkezés terv szerint halad, de a fő állítást, amely szerint jövőre a tervezettnél kevesebb autó futhat majd le a gyártószalagról, nem cáfolták.
A magyar gyárban lesz majd az összeszerelés.
Új modellekkel bővítenék a személygépkocsi-kínálatot Európában.
Míg a 911-es sportkocsiból 54 év alatt gyártottak le egymillió példányt, a Macan ugyanezt a szintet 12 év alatt megugrotta.
Az üzemeik alig fél gőzzel termelnek.
Kiadta a KSH a részletes májusi adatokat, kicsit nőtt az ipari export, 6 százalékkal az autógyártás. Az akkugyártásnál csak annak lehet örülni, hogy már nem folytatta a hónapokon át tartó mélyrepülést.
Pár év és vélhetően elsöpri a piaci verseny a kínai e-autómárkák nagy részét.
Tavaly 2,2 millió járművet adtak el.
Akkoriban diktálták a tempót, míg most reménytelennek tűnik a felzárkózás.
Júniusban alig 10 ezer autót adtak át, ami az egy évvel korábbi fele.
Felmerült, hogy Amerikába költözik a Lotus.
Miközben már büntetővámokkal is védik az európai márkákat.
Ha tényleg a Made in USA számít.
Az elsőt viszont bemutatják idén.
A magyarországi potenciális beszállítók tapasztalatai alapján a villanyautók (EV) gyártására való átállás sokszor inkább vergődésnek tűnik. A cégek az EV-iparban való szerepvállalásának lehetőségeit és realitásait mérte fel egy friss magyar kutatás.