Akár 420 kilométer tisztán villannyal: itt az új Mercedes Vito
A csillagos német márka leleplezte a megújult Vitót, amiből 90 kWh-s akkumulátoros változat is készül.
A csillagos német márka leleplezte a megújult Vitót, amiből 90 kWh-s akkumulátoros változat is készül.
A különböző hazai és nemzetközi autósport-rendezvényeket egymás után fújják le, vagy tolják el későbbi időpontra.
A japán gyártó nemcsak azokra a piacokra fókuszál, melyeket éppen fojtogat a CO2-kvóta.
Hosszú idő után most először kevesebb divatterepjárót adtak el a németeknél, mint korábban. Ennek oka többek közt a CO2-kvóta.
A vállalkozás üzemeltetője vélhetően új piaci rést fedezett fel a COVID-19 kapcsán.
A nagyszabású rendezvényt elvileg 2020-ban is megtartják, de az eredetileg tervezettnél több mint 4 hónappal később.
A 765LT sikerreceptje az alacsony tömegről, a nagy leszorítóerőről, illetve a hatalmas teljesítményről szól.
A közelmúltban teljesen felújított régi német puttonyos egészen kiváló állapotnak örvend.
A PSA konszern német márkájának sportos csúcsmodellje gyengébb és tisztább működésű lett, mint az elődje volt.
Minden jel arra mutat, hogy a gyakorlatban nehéz lesz hozni a típus bőven 200 kilométer feletti gyári hatótávját.
A Brabus beavatkozásának köszönhetően nemcsak a teljesítmény, hanem a nyomaték is nőtt.
A minden korábbinál nagyobb végsebességet egy elektromos rásegítés nélküli 1600 lóerős biturbó V8 motor teszi lehetővé.
Elektromos főzőlapot nem lehet működtetni róla, de arra bőven elegendő, hogy feltöltse az utazók összes mobileszközét anélkül, hogy közben lemerítené a kocsi akkumulátorát. Ezzel a beharangozóval készíti elő a piacot augusztusra ígért tetőboksza számára az autós kiegészítőket gyártó amerikai Yakima.
A W16-os motor teljesítményét nem növelték meg, az 1 milliárd forintnál is drágább új Chiron viszont így is fürgébb, mint elődei.
A minden további nélkül rendszámozható sportkocsi a Forma-1-es autókéhoz közeli vezetési élményt nyújt.
A mintegy negyedmilliárd forintos divatterepjáró kívül-belül abszolút polgárpukkasztóra sikeredett.
Jó néhány hétnyi késést követően mostantól már hazánkban is rendelhető az új generációs Golf.
A zöld rendszámos elektromos kisautó egy feltöltéssel több, mint 300 kilométert képes megtenni.
A svéd autógyártó manufaktúra 1600 lóerős újdonságát minden korábbinál gyorsabbnak ígérik.
A németországi értékesítés már elindult, hazánkba viszont várhatóan csak jövőre érkezik meg az újdonság.