A koronavírus miatt újabb budapesti autómegosztó csökkentett árat
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
A MOL Limo egyelőre kivár, de a GreenGo példáját követve mától már a Share Now is olcsóbban használható.
A koronavírus miatt továbbra sem tudni, hogy mikor kezdődik a WTCR versenysorozat idei szezonja, de Michelisz Norbert rajtszáma legalább már biztos.
A vállalat abban bízik, hogy a lehető leghamarabb vissza lehet majd állni a normál működésre.
Az egyik cégnél 30 százalékos menetdíj kedvezményt biztosítanak azoknak, akik halaszthatatlan ügyeik intézéséhez nem a tömegközlekedést szeretnék használni.
Már komoly mennyiség készült az ID.3-ból, azonban a rengeteg hiba miatt a vásárlókhoz eddig egy példány sem juthatott el.
Ha néhány dologra odafigyelünk, vírusmentes lehet az autónk, és még az utasterében sem teszünk kárt.
Első körben csak a közepes hatótávolságú ID.3-at lehet majd hazavezetni.
A CO2-kvóta miatti bírságok már felérnek egy kegyelemdöféssel. Sok gyártónál ez élet-halál kérdése lehet.
A himesházi születésű 35 éves pilóta 2020-ban is egy Hyundai-jal áll rajtvonalhoz.
Az autógyártóknál és beszállítópartnereiknél minimum egy-két hetes kényszerű leállással számolnak.
A bejáratósan új szupersportos divatterepjárónak alaposan megkérik az árát. Hiába, 650 lóerő barátok közt is 650 lóerő.
Elvétve látni járművet az M7-es autópályán.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
Az alábbi videó megmutatja, hogy jelenleg milyen ellenőrzésen esnek át a közúton hazánkba érkezők.
Hogy ne csökkenjen a versenyek száma, a tavaszi magyar futamokat nyáron Spanyolországban pótolják majd be.
Könnyen lehet, hogy március közepe helyett csak májusban vagy júniusban veszi kezdetét a 2020-as világbajnokság.
Az autópályák új királyának ígérkezik ez a kereken 1 000 Nm nyomatékú motorral szerelt új Flying Spur.
Németországban minden korábbinál komolyabb büntetésekkel kívánják felvenni a harcot a gyorshajtók ellen.
A japán gyártó hazai részlegénél eddig nem tapasztaltak megbetegedést – Kínában újraindult a termelés.