szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A PSA konszern német márkájának sportos csúcsmodellje gyengébb és tisztább működésű lett, mint az elődje volt.

Az Opel 2008-ban a Vectra utódjaként dobta piacra az első Insigniát, amelyet aztán 2017-ben váltott a teljesen új fejlesztésnek tekinthető második generációs kiadás. Az tavaly decemberben kapta meg az első ráncfelvarrását, de akkor még nem mutatták meg az új GSi-t. Most hullott le róla a lepel:

Opel

A módosított lökhárítójú sportos újdonság 20 colos felniket kapott, amelyekre 245/30-as Michelin sportgumikat húztak.

Opel

A motorháztető alatt egy kétliteres négyhengeres turbós benzinmotor található, amely 230 lóerős teljesítményt, illetve 350 Nm-es csúcsnyomatékot ad le. Összehasonlításképpen: korábban 260 lóerős és kereken 400 Nm-es volt a GSi benzinmotorja, ám a károsanyag-kibocsátás csökkentése érdekében a facelift során visszafogták egy kicsit a motort. Ezzel párhuzamosan az NEDC-szabvány szerint fogyasztás 8,7-ről 6,9 literre mérséklődött.

Opel

A menetteljesítményekről egyelőre hallgat az Opel, azonban az előd 7,3 másodperces 0-100-as szintidejét, illetve 250 km/h végsebességét nem valószínű, hogy tudja hozni a gyengébb új GSi.

Opel

A kilencfokozatú automataváltót, illetve kapcsolható összkerékhajtást kapott új Insignia GSi szedán német alapára 49 725 euró (16,7 millió forint), a kombi változat pedig minimum 50 975 euró (17,1 millió forint) ellenében vezethető haza.

Opel
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!