90 százalékban elektromosan működhet a kecskeméti Mercedes új hibrid változata
A CLA plugin hibrid változata hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
A CLA plugin hibrid változata hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
A svéd manufaktúra első, akár családi autóként is használható típusa 2 másodpercnél rövidebb idő alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A VW konszern cseh márkájának első részben elektromos RS modellje kizárólag automataváltóval készül. Szedán és kombi változatban.
0-ról 100 km/h-ra bőven 3 másodperc alatt lő ki a zuffenhauseni gyártó szupersportos új 911-es modellje.
A Dacia újdonsága az ígéretek szerint a Volkswagen e-up!-nál, a Smart EQ Fortwo-nál és a Skoda Citigoe iV-nél is kedvezőbb árú lesz.
Az első "igazi" Cupra erős benzinmotorral, illetve plugin hibrid hajtáslánccal rendelhető.
A kiindulási alapnak tekinthető Quadrifoglio Verdénél erősebb és könnyebb az olasz gyártó sportszedánja.
Az 5 literes V8-as benzinmotor egy méretes kompresszor segíti a hatalmas teljesítmény eléréséhez.
Az új megoldás elegánsnak nem igazán mondható, viszont adott esetben igen jó szolgálatot tehet.
A villanyautók piaca elsősorban azért lassult le, mert egyes országokban jelentősen megvágták az állami támogatásokat.
Az autópályákon a klímavédelem miatt vágják meg jelentősen a nappali sebességhatárt.
A bajor gyártó szupersportkocsijának alaposan megkérik az árát: az árcédulán bőven 200 millió forint feletti összeg olvasható.
A lengyel apróság közel 3,5 évtizede látta meg a napvilágot, de a kor nem igazán látszik rajta.
A Continental GT Mulliner Convertible azoknak készült, akik az alapmodellt esetleg túl hétköznapinak tartják.
Utoljára 1940 és 1946 között fordult elő, hogy nem rendezték meg az autós szakma rangos svájci összejövetelét.
A nyolcadik generációs Golf erőhiányban nem szenvedő plugin hibrid változatával 60 kilométer lehet megtenni elektromosan.
Először egy kalapáccsal és egy gumibottal dolgozta meg a nő az autót, de ezzel még nem volt vége a történetnek.
Hagyományos hűtőrács és külső visszapillantótükör sincs a Volvóhoz köthető márka legfrissebb modelljén.
Ez az erőhiányban abszolút nem szenvedő járgány aszfalt helyett inkább terepen érzi igazán jól magát.
Megérkezett a nyolcadik generációs Golf sportos és egyben üzemanyaggal spórolós legfrissebb változata.