Milyen lehet 340-nel kabriózni? Ezzel az új Aston Martinnal ki lehet próbálni
A kékvérű brit márka leplezte valaha készült leggyorsabb nyitott tetős autóját, melynek mozgatásáról egy szupererős V12-es motor gondoskodik.
A kékvérű brit márka leplezte valaha készült leggyorsabb nyitott tetős autóját, melynek mozgatásáról egy szupererős V12-es motor gondoskodik.
A régi NDK-technikát szépen felújították és némi modernséggel is megfűszerezték a kis Trabit.
A méretes cseh divatterepjáró kényelmi és biztonsági felszereltségei most 99 százalékos kedvezménnyel kaphatók.
A dél-koreai gyártó limitált szériás újdonsága egyértelműen a vezetési élményt hajhászóknak készült.
A gótikus székesegyház felújítása rengeteg időt és pénzt fog felemészteni, a pénzgyűjtésbe autóipari cégek is bekapcsolódtak.
A mindent elárasztó hibridek és villanyautók korában politikailag abszolút nem korrekt egy biturbó W12-es motorral szerelt, hegyomlásnyi kabrióval közlekedni. De vannak olyanok, akik a nyitott tetős arisztokrata életérzésért cserébe simán bevállalják a polgárpukkasztást is.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
Ezzel az autóval az elmúlt több mint három évtizedben kevesebb mint 5 000 kilométert tettek meg.
Ha a Panamerából lehet praktikus kombiszerű kivitel, akkor miért ne lehetne a 911-es sportkocsiból is?
Itt a hathatós megoldás azok számára, akik a dél-koreai gyártó Golf-kategóriás izgalmas autóját nem tartják elég erősnek.
A japán prémiumgyártó újdonságára elképesztően nagy hűtőrács került, és bár hatalmas maga az autó, meglepően kevesen utazhatnak benne.
Az árcédulán feltüntetett szerényebb összegért cserébe gyengébb menetteljesítmény és alacsonyabb felszereltség jár.
Borsod megyében élte át a jelenetet egy autós. Mindenki ép bőrrel megúszta.
Európában mostantól csak erős és takarékos gázolajos egységgel rendelhető a sportos német szedán és kupé.
A csillagos márka új SUV modelljével 4 másodpercnél kevesebb idő alatt letudható a 0-100-as sprint.
A zuffenhauseni gyártó legújabb modellje tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás, nyitott tetős előző generációs 911 GT3.
Érdekesség, hogy a francia gyártó abszolút zászlóshajó modelljének hivatalos fotózásakor néhány éve a párizsi székesegyház adta a hátteret.
Lélekjelenlétének köszönhető, hogy sem ő, sem a hátul ülő három kisgyerek közül nem sérült meg senki komolyabban.
Az új német kisautó jelentősen könnyebb, az elődjénél 100 kilogrammal kevesebbet nyom a mérlegen.
A stuttgarti gyártó újdonságát a GLA és a GLC közé lőtték be, vagyis nem túl nagy, mégis akár heten is elférnek benne.