Itthon a 20 millió forintos, az USA-ban a 10 milliós Tesla számít újdonságnak
Elon Muskék piacra dobták a legolcsóbb Model 3-at, ezzel párhuzamosan pedig a típus hazai árára is fény derült.
Elon Muskék piacra dobták a legolcsóbb Model 3-at, ezzel párhuzamosan pedig a típus hazai árára is fény derült.
Több év sem volt elegendő ahhoz, hogy az amerikai rendszámos személyautót elszállítsák az utcáról. De a főváros illetékes cége cikkünk megjelenése után jelezte: épp most kezdték meg az intézkedést, az autót a jövőhéten elszállítják.
Az olasz gyártó legfrissebb sportkocsija nemcsak erősebb, hanem egyben könnyebb is az elődjénél.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
Lehet, hogy egyesek már találkoztak ezzel a jelzéssel, de valószínűleg így sincsenek tisztában a pontos jelentésével.
Mutatjuk a toplistát, melyet a jelenleg kapható legnagyobb e-hatótávú autók uralnak. Az első helyezettel 63 kilométert lehet megtenni a benzinmotor beindulása nélkül.
Sokkolóan újszerű formaterv, merész beltér, elektromos meghajtás és önvezetés. Ez a Vision iNext.
A belső égésű motorral szerelt személyautók napjai meg vannak számolva, de országonként eltérő, hogy mikortól tűnnek majd el az új járművek piacáról.
A kiváló állapotnak örvendő cseh járgány kis híján 60 esztendős és még a teteje is lenyitható.
Amennyiben valaki beszerez egy ilyen közlekedési eszközt, onnantól kezdve már szinte csak mosolyog a forgalmi dugókon.
A spanyol gyártó cserélhető aksis újdonsága úgy néz ki, mint egy apró négykerekű űrhajó. Automatikusan felismeri, hogy ki vezeti, magától is tud közlekedni, és az ígéretek szerint igen olcsó lesz vele gurulni.
A BMW-ken mostanság minden korábbinál nagyobb hűtőrácsok terpeszkednek. De hol lehet a méretnövekedés határa?
Közel háromszoros az árkülönbség a kontinens legolcsóbb és legdrágább üzemanyagai között.
Ritkán találkozni olyan kívül-belül izgalmas autóval, mint amilyen a francia márka új zászlóshajó modellje. Nem kevés bátorság kell manapság egy ilyen típus piacra dobásához, és emiatt még a hibák felett is könnyebben szemet lehet hunyni.
A Saint Tropez-i időjárás jobban passzolt volna a nyitott tetős kocsihoz, mint a budapesti, de így is komoly élmény volt kipróbálni a Méharit.
Ma már olyan cégek kínálatában is fellelhetők a SUV-ok, melyekről sokáig nem gondoltuk volna, hogy elmennek ebbe az irányba. Akad azonban a trendekkel nem igazán foglalkozó gyártó.
Egyelőre még nem tudni, hogy mennyit kell várni a két új változatra, mi viszont már most megmutatjuk, hogyan nézhetnek ki.
A Daimler új SL modellje nem a legerősebb és leggyorsabb roadster, de stílusban nehéz vele versenyezni.
A festői szépségű kisvárosban ezeknek az autósoknak meglehetősen furcsa helyre sikerült leparkolniuk.
A dél-koreai gyártó merőben új kialakítású csúcstelefonjának alaposan megkérik az árát. Amiből akár már nagyobb méretű autókat is lehet vásárolni.