V8-as japán válasz a BMW M4-re: körbefotóztuk a szupersportos új Lexust
A hamarosan hazánkba is megérkező RC F Track Edition könnyebb, gyorsabb és sportosabb megjelenésű, mint az alapmodell.
A hamarosan hazánkba is megérkező RC F Track Edition könnyebb, gyorsabb és sportosabb megjelenésű, mint az alapmodell.
A svéd gyártó újdonsága hibrid hajtás és villanymotorok nélkül ér el elképesztő tempót.
A japán gyártó elkészítette a nemrégiben debütált Corolla aktív életstílust folytatóknak szánt új változatát.
A Genfi Autószalonon járva sikerült testközelből megismerkednünk az olaszok legfrissebb fejlesztésével.
Az új generációs Suprát először Svájcban tárja az európai közönség elé a japán gyártó, és rögtön egy még keményebb sportváltozat is érkezett belőle.
Sehol sem volt még akkor a Tesla és a Google, amikor a stuttgartiak már az autonóm közlekedést tesztelték.
A végeredmény nem túlságosan esztétikus, de üzemanyaghiány esetén remek szolgálatot tettek ezek az autók.
A hazai szakemberek véleménye szerint egy elérhető árú dél-koreai kompakt versenyző jobb választás lett volna, mint a drága villanyautó. De nem sokkal.
Az orosz gyártó új termékeit a jelek szerint kedvelik a magyarok, bár az eladási mutatókból nem pont ezt lehet kiolvasni.
A német konszern a fő csapásvonal, vagyis a teljes értékű személyautók mellett a mikromobilitási megoldásoknak is egyre nagyobb figyelmet szentel.
Van a KRESZ-nek egy olyan része, melyet szinte senki sem ismer és az autók hangjelzésével kapcsolatos.
Ez az egyik leggyorsabb Opel, de a lehető legrosszabb időpontban látta meg a napvilágot. Kipróbáltuk a néhány év múlva várhatóan a gyűjtők kedvencévé váló legmorcosabb Insigniát.
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
A turisták által közkedvelt tengerparti spanyol városban többek közt a benzingőz rajongók is megtalálhatják a számításukat.
A világ legkelendőbb autótípusa háromféle karosszériával és kétféle hibrid hajtáslánccal vág neki a tizenkettedik generációnak. Japán autó talán még sosem volt ennyire európai.
Ebből az apró kétszemélyes járgányból minden felesleges dolgot kihagytak. Így például az oldalsó és a hátsó ablaküvegeket is.
Ebbe a nem éppen tegnap legyártott bajor autóba rengeteg csomagot be lehet pakolni, és adott esetben akár a driftnek sincs semmi akadálya.
A limitált szériás olasz divatterepessel adott esetben akár 300-zal is lehet száguldani.
Ebbe az igen dinamikus haladást lehetővé tevő autóba egy komplett család és nem kevés csomag is befér.
A VW konszern spanyol márkája sem kíván lemaradni az aktuális trendektől, íme a 100 százalékig elektromos el-Born.